22 Şubat 2012 Çarşamba

OFF! PUFF!


 Sevgili takipçilerim. Maalesef bu ara bir yoğunluk içerisindeyim ve blogumla ilgilenemiyorum. Çalış çalış nereye kadar bir sonu yok ama buna mecburuz ne yazık ki. Bende bu ara en ağır dönemlerin birinden geçiyorum zannedersem. Çünkü hiçbirşey yapamadım son 1 haftadır. Gezmeyi, alışveriş yapmayı, starbucksta keyif yapmayı özledim! (Canım nasıl white chocolate mocha çekiyor anlatamam.)
  Neyse bu haftadan sonra herşey normale döner ve blogum ile ilgilenmeye başlarım artık. Birkaç gün yokum:( Özleyin beniiiiiiiiiiiii :*


8 yorum:

  1. kolay gelsin
    daha da özletme=)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel görünüyorsuun çok özletme ama kendini:)

    YanıtlaSil
  3. Özledikk zaten seniii,daha da uzamasın bu süre mucuk!

    YanıtlaSil
  4. cnm fotoğraf harika,süper cıkmışsın maşallah sana.,yeni yazılarını merakla bekliyoruz o halde

    YanıtlaSil
  5. ayyy tezz dön güzellik össledikk:))

    YanıtlaSil
  6. olsun kuzucum burada olmasanda gönlümün taaa içindesin:))

    YanıtlaSil
  7. cok hos bır blog olmus takıp etmeye baslıyorum:)

    YanıtlaSil