27 Şubat 2012 Pazartesi

NEW IN



1. olarak Bershka leopar desenli kabanı almak hiçç aklımda olmayan birşeydi. Fakat fiyatının 30 TL ye indiğini görünce kaçırmak olmazdı;) Bugün şanslı günümdeydim sanırım. Kabandan 5-6 tane vardı ve 10 dk. içinde tükendi:D Tam bir indirim çılgınlığına denk geldim.

2. Vero Moda bluzun rengi ve fiyongunu çok sevdim.

3. olarak gri botları neden aldığımı bende bilmiyorum. Elbet giyerim tabi:)

ve soon olarak almayı düşündüğüm wag maşama kavuşmuş bulunmaktayım. Ev kuaför salonu gibi olsa da artık wag maşamın yeri ayrı olacak. Çünkü tam istediğim şekli veriyor saçlarıma denedim!:) Yakın da fotoğraf veya video ile detaylı yapım ve sonucu sizlerle paylaşırım.

 İYİ HAFTALAR..


20 yorum:

  1. Güle güle kullan canımm , öpüldünnn!!!

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  3. Özloşuuumm,
    Saçın çok güzel olmuuuş. Hepsi çok güzel, güzel günlerde güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  4. ayy 30 muuuu, inanamıyorum, çok güzel, sıcacık kalman dileğiyle tatlım çok şanslıymışsın gerçekten
    ilk fotoğrafına bittiimm resmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet 130 dan 30 a düşmüş kaçırmadım tabii aldım:) tşkler:*

      Sil
  5. Güle güle kullan çok hesaplı ve güzel bir alışveriş olmuş...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Leopar desenli kabana bayıldım canım :))) Wag maşasının hünerlerini görmek için sabırsızlanıyorum :)
    İyi haftalar ...

    YanıtlaSil
  7. canım hepsı cok guzel gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  8. hepsi cok güzel gercekten <33

    güle güle kullan Özlemcim

    sevgiler
    özlem ;)


    xx

    YanıtlaSil
  9. Guke gule kullan bebek hepsi cok guzel

    YanıtlaSil
  10. Ya 30 mu dedin u nasıl bi indirimmiş böyle kaçırdık ama bluzunde çok hoş güle güle kullanman dileğiyle hepsini:)

    YanıtlaSil
  11. güle güle kullan cnm şu wag maşasının marifetlerini bende merak ediyorum doğrusu en kısa zamanda bir post bekleniyor :)))

    YanıtlaSil
  12. amannnn kuzum o ceket pazarcıların dilinden bedavadan da ucuzmuş resmen:))hemde çok şık,bluzunun renginide bu sezon fazlasıyla göreceğiz heryerde,şimdiden yatırım yapman oldukçaiyi olmuş:))

    YanıtlaSil
  13. güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  14. leopar mont çok güzelmiş güle güle kullan, şu maşayı çok merak ettim postunu bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  15. Bal yaaa cok yakismis kaban sana iyiki almissin fiyatina da sok oldum gorursem kapmaliyim ama istanbulda kalmiyo :/ kocaman operim modaliza bebekimi

    YanıtlaSil
  16. aa o maşa ne güzel öyleee ,saçların da harika olmuş canım yaa:)yalnız var ya ilk foto resmenn barbie bebek yok yok daha güzeel benim özlemimm:)mont hakikaten çok güzel,güle güle kullan.bluzun da rengi harikaa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh cnm bnm yaa tşk ederim,seviyorum çok seni mucx:*

      Sil
  17. Öyle şanslı bi güne bende denk gelseydım keske harıka!

    YanıtlaSil