25 Şubat 2012 Cumartesi

Bursa Tüyap Fuarında Neler Yaptık?


Bursa Tüyap Kongre Ve Fuar Merkezi 23-26 Şubat tarihleri arasında tam 6 fuara ev sahipliği yapıyor. Bunu kaçırmak olmazdı. Boş bulduğumuz ilk anda hemen fuarda aldık soluğu bizde. Açılış konuşmasının ardından başladık gezmeye. Gelin-damat, gıda, mobilya fuarı derken 6 sını birden gezdik dolaştık. Gıda fuarında dağıtılan yiyecek-içeceklerle öğlen yemeğimizi de yedik. Sonrasında sağlık fuarında bir güzel diş, göz muayenemizi olduk ve gezdik de gezdik. Yorucu ama güzel bir gün oldu bana da uzun zaman sonra. Ama benim için en güzeli de gelin-damat fuarı oldu herhalde. Herşey çok güzeldi. Organizasyon şirketlerinin yapmış olduğu masalara hayran kaldık. Fotoğraf konusunda rahattım, sorun yaşamadım ama bakınmaktan çekebildiklerim sınırılı sayıyla kaldı:))
Bursalı olanlara sesleniyorum. Mutlaka gidip görülmesi gereken fuarlar bunlar. Kaçırmayın diyorum;)





Gıda fuarında pişmaniye yapılırken...Normalde makinalarda yapılır, ama burda show amaçlı ustalar elde yaptılar. O hamur gözümüzün önünde nasıl tel tel hale geldi şaştık kaldık:)



Sonrasında havanın güzelliğinden yararlanıp, açık hava da kahvelerimizi içtik Özdilek bahçesinde. Nasıl özlemişiz güneşi.. Harika bir gündü!


1 yorum:

  1. canımıniçiii hariksaymış bu fuar bayıldım herşey var ne güzel:)seni de nasıl özlemişim,o güzel yüzünü gülerken görünce mutlu olduumm:))

    YanıtlaSil