16 Şubat 2012 Perşembe

L'Oréal True Match Fondöten Deneyimi






 L'Oréal den gelen bu sürpriz paket sayesinde denemek istediğim bir fondöten ile karşılaştım. Uzun zamandır MAC kullanıcısı olmama rağmen  L'Oréal in bu ürününü de merak etmiyor değildim. Ürün pazartesi günü elime ulaştı. Ama kendim deneyip kullanmadan birşey yazmak istemedim. Bu sefer ayrıntılı fotoğraf koydum ki sizde fark nedir ne değildir görün. Çünkü bazen kelimelerin bir anlamı kalmıyor. Görmek lazım.

Fotoğraflarda da görüldüğü üzere naparsam yapayım sorunlu, hala ergenlikten çıkamayan bir cilde sahibim. Hergün makyaj yapmak, cildi havasız bırakmakta bunda büyük etken tabi. Böyle bir cilt olunca bunu kapatmak için bintürlü şey sürüyorum mecburen. Fondöten, kapatıcı, sabitleyici pudra, allık. Daha nolsun(!)

Gelelim  L'Oréal Paris True Match Fondöten deneyimime. Öncelikle şişe ve pompalı oluşu fondötenlerde en sevdiğim özellik. Bunun yanında kıvam olarak oldukça yumuşak bir yapıya sabit. Dağılması, uygulaması oldukça basit. İster parmaklarınızla ister fondöten fırçanızla kolayca uygulayabilirsiniz. 

Gelelim bir fondötende olması gereken en büyük özelliğe. KAPATICILIK! Fotoğrafta da gördüğünüz gibi gayet güzel. Böyle cilde bu kadar kapatıcılık zaten daha ne olsun. Ben fondöten arayışı içinde olanlara kesinlikle öneriyorum. Zaten  L'Oréal Paris gibi ünlü bir markaya güvenmeyipte kime güvenelim? Daha da ayrıntılı bilgi için aşağıda ki kitapçığa bir göz atmalısınız.

Ürünün fiyatı : 50 TL


 Teşekkürler  L'Oréal Paris

Twitterda takip için : L'Oréal Paris
 

17 yorum:

  1. a aaa vallahi süper şekerim,denemek lazım

    YanıtlaSil
  2. hiç denemedim bu ürünü ben de bir mac kullanıcısıyım ama sonuç iyi duruyor=)

    YanıtlaSil
  3. kapatıcılığı ve kıvamı gayet yerinde gibi gözüküyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika bir urun çıktığı günden beri başka bir urun kullanmayı aklımdan bile gecirmedim

      Sil
  4. özlemcim bnim bişey dikkatimi çekti özel olmassa sormak istiyorum sen sıgara içmeyemi başladın?,blogunu ilk açtığından beri takip ediyorum dikkat ediyorum zaman geçtikte cilt tonun koyulaştı cildin değişti ,umarım yanlış yorum yapmamışımdır kızmamışındır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok cnm neden kızayım;) ama ben yaklaşık 4-5 yıldır sigara kullanıyorum,yeni bir durum değil bu

      Sil
  5. Loreal aferin sana valla:)) Güle güle kullan Özlemcim.

    YanıtlaSil
  6. Bende kullanıyorum bu ürünü yüzümde sık sık çıkan sivilceler olmasına rağmen güzel bir kapatıcı olduğunu düşünüyorum . Nitekim sizin için de öyle olmuş. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan modalizam :*

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten basarılı duruyor alıp denemek lazım =)

    http://kozmoguzellik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. hiç fondöten kullanmadım bunlar çok iyi duruyo denemek lazım :)

    YanıtlaSil
  10. güzele benziyor denemek lazım banada yollasalar keşke :)

    http://rainbowgtaherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. bi tane kapatıcı alacağım sanırım. :)

    YanıtlaSil
  12. önce ve sonra dikkate alınırsa iyi ürün gibi .denenebilir.teşekkürler görsel için
    mutlu kal :)
    http://habinos.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. Merhaba bende bu ürünü çok merak ediyorum. Senin yüzünü çok güzel kapatmış fakat benim yüzümün neredeyse her yerinde sivilce var almaktan açıkçası biraz korkuyorum :/ Bu ürün gerçekten iyi kapatıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm fotoğrafta göründüğü kadar aynı. başka birşey söyleyemem

      Sil