7 Şubat 2012 Salı

Match Nail Takma Tırnak





Bu zamana kadar en beğenmediğim yerim tırnaklarımdır. Çünkü çok geç uzar ve hemen kırılırlar:( Hiç öyle uzun uzun güzel tırnaklarım olmadı benim. Buna rağmen hiçte takma tırnak kullanmamıştım ta ki bugün elime ulaşan bu paket sayesinde.
Match Nail in birbirinden farklı desenlerde ki takma tırnakları, bir çok zevke hitap edecek şekilde. Benim şansıma bana gelen kutu da, bu pötikare diye tabir ettiğim tırnaklar vardı. Daha önce hiç upuzun tırnaklarım olmadığı ve takma tırnak kullanmadığım için hemen bir heves takıştırmaya başladım tırnakları:)

Bir kere uygulaması çok basitmiş. İster uhu tarzında ki yapıştırıcısı ile isterseniz çift taraflı bantlar sayesinde hemen uzuuuunn tırnaklara sahip olmanız mümkün. Ve tırnakların yapısı o kadar gerçek ki.Takma tırnak kullanıyorsanız ve 50 farklı çeşitten birini seçmek istiyorsanız hemen Match Nail e ışınlanın derim. Fiyatları ne kadar uygun sizde göreceksiniz. Siteden online alışveriş yapma imkanınız da mevcut. Fakat sizi uyarmalıyım ki o kadar çeşit arasından seçim yapması biraz zor olacaktır.






Bende duruşu bu şekilde oldu. Hiçbir zaman böyle tırnaklarım olmadığı için bayağı bir garipseme yaşadım doğrusu. Bir ağır geldii bana:)) Desen pek hoşuma gitmese de hevesimi aldım hiç değilse. Birde tırnaklar çok uzun yaa kısaltmak lazım kesin. Veya ben alışık olmadığım için öyle geliyor,bilemedim. Fakat farklı modellerini kesinlikle almayı düşünüyorum.

Sizde düşünürseniz buyrun Match Nail'e

5 yorum:

  1. Sana büyük olanları takmışsın kuzum... Bide uclarını törpülenmen gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm yaa bilmiyorum hiç taktıgım yok ne gelirse taktım öyle

      Sil
  2. tatlım tırnaklarımın yapısı pek duzgun olmadıgı için takma tırnak kullanıyorum ara sıra ve gayet doğal duruyo. tırnaklarına göre biraz büyük tercih etmişsin ,özellikle orta tırnağın. yapıştırmadan önce törpüleyip kısaltınca ve şekil verince kullanımı da gayet rahat oluyor

    YanıtlaSil
  3. Deseni benim de hoşuma gitmedi ancak duruşu güzel özlemcim... Oje sürmelisin bence onları kapatacak bir renkte, o şekilde hem daha doğal durur hem sen de daha çok beğenirsin gibi geliyor bana :)) Tırnak uzatıcı ve sertleştirici ojeler var denemeni tavsiye ederim :)

    http://efsundogan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende aynen öyle yaptım koyu bir renge boyadım ve kestim,şimdi çok daha güzel ve doğal oldular.yakında değişimi blogda paylaşırım zaten;)

      Sil