20 Aralık 2011 Salı

Yeniden sarışın mı olsam acaba?


Bu sıralar yeniden sarı saç özlemim depreşti. Zaten hayatında bir kere sarıya boyatan bir kişinin,sarıdan vazgeçmesi pek kolay değil bence. Farklı renkler denesekte sarı hep içimizde uktedir. En esmer biri bile hayatında illa bir kere sarıya boyatmıştır saçını(veya uçlarına sarı attırmıştır) 
Bende bu aralar yeniden sarıya dönme özlemi içindeyim. Fotoğraflara baktıkça da beğeniyorum. Sonuç nolur bilmiyorum ama bu ara sarı saç,fazlasıyla düşüncelerim arasında.
Peki sizce? 
N'apmalıyım?




25 yorum:

  1. Bebeğim bence sana yakışacak tonlar KIZIL KAHVE , SOĞUK SARI, BAKIR TONLARI ya da çikolata kahve ama içinde sarımtrak ışıltılar olanlarından :)

    YanıtlaSil
  2. cnm sen koyuya döneli fazla olmadı diye hatırlıorum :S yıpranmasın sonra :S

    YanıtlaSil
  3. hmm açıkçası ben şuanki saç rengini çoookkk seviyorum ama sarı da çok yakışıyor,gözler böyle güzel olunca :)
    senin kararın güzellik,sen her birinde harika görüneceksin nasılsa :)

    bu aradaaa çekilişim vaaarrr:)
    PIRLANTA KOLYE ister misinizzzz :))

    http://fashionozge.blogspot.com/2011/12/pirlanta-kolye-hediyem-size1yasinda.html

    YanıtlaSil
  4. sarı saç sana çok yakışmış ama omuzlarda bir kedim olurda daha hoş durur

    YanıtlaSil
  5. bence sarı saç yaşını daha büyük gösteriyor. Ben kahvede kalmanı öneririm. sana çok yakıştı gözlerin çıktı ortaya..

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Benim de durumum aynı şimdi saçlarım karamel renginde ve önceki fotoğraflarıma bakıp bakıp tekrar mı sarı yaptırsam diye düşünüyorum. Sonra da dip boyası, sürekli makyajlı olmak ne bileyim onlar da zor geliyor. Yaza kadar koyu renk kullanayım, yazın sarı yaparım diye düşünüyorum. Bu arada çok yakışıyormuş sarı saç size bence.

    YanıtlaSil
  7. bence sarı çok yakışmış..sarının nedense albenisi var göze çok hoş geliyo

    YanıtlaSil
  8. HAYIRRRRRRRRRRRRRRRR !!
    :d
    www.nzlsyn.blogspot.com !

    YanıtlaSil
  9. Bunun için kaşlarının çok siyah kaldığını düşünüyorum. Bence ten sarı değilse sarı saç için 40 yaşını beklemek gerek. Koyu saç gençliktir.

    YanıtlaSil
  10. simsiyah kaşlarla sarı saç çok kötü gözüküyor bence. ya kaşınızı da boyayın sarıya ya da saçlar doğal renginde kalsın..

    YanıtlaSil
  11. gerçekten de farklı renklerde boyatsak da sacımızı sarı renk hep bı uhde olarak kalır
    yalnız benım bı farkım var ben henuz denemeye cesaret edemeyenlerdenım :) ama yakın zamanda ben de sarısın olucam :))bence kesınlıkle sarı sac rengıne donmelısın sana çok farklı bı hava katmıs cok yakıstırdım ben
    sevgıler

    YanıtlaSil
  12. Şekerim öncedende demiştim..Sana sarı yakışıyorrrrr:):) Bak dinle ablanı sen ..

    YanıtlaSil
  13. kesınşıkleeeeeeeeeeeee evettttttttttttttttt

    YanıtlaSil
  14. canım bence de sarı çok yakaşıyomuş sana...
    dönebilirsin yaniii:):)

    YanıtlaSil
  15. bence sarı,siyahın gözlerini ortaya çıkardığı doğru,ama sarı kesinlikle daha havalı duruyor sende

    YanıtlaSil
  16. Tatlım sarı saç da çok yakışmış sana ancak bence daha ileriki yaşlarda düşünmelisin.. Çünkü bariz yaşlı gösterior sarı saç insanı.. Sanki güzelleşmek için çırpınıyormuş gibi gelior bana sarı saçlı bayanlar (doğal sarılar hariç).. Bence kahve tonun çok güzel, çok doğal ve asil görünüyor.. Yine de karar senin, her halinle güzelsin.. :)

    YanıtlaSil
  17. evet eveetttt kesinlikle boyatmalısın sarısever olarak bence, sarısın olmalısın cok yakısmıs :D

    YanıtlaSil
  18. Sana katiliyorum.. Ayni sorun bendede var ama canim saclarin suan koyu oldugu icin briden sariya boyatirsan cok kirilir.. O hatayi yapmadan önce iyi düsün..Cünkü sariya boyatikdan sonra yine o renkden bikip koyuya boyatcaksin :)

    YanıtlaSil
  19. seni çok iyi anlıyorum, bende çook uzun yıllar sarışındım sonra sıkıldım ve saçlarımda çook yıpranmıştı ve koyu renklere döndüm! şuanda aslında memnumun ama yinede içimde böyle bi sarı sevdası var :))) bence sana her iki renkte çok yakışıyor! Sarıyı da güzel taşıyorsun, daha havalı duruyor. AMA saçların çok yıprandıysa o zaman biraz daha bekle derim :) yaza az kaldı zaten...


    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  20. bence şu an ki saç rengin çok güzel ve sana çok yakışıyor! Kesinlikle değiştirme derim ;)

    YanıtlaSil
  21. You are very pretty!!
    Love your hair :)
    regards!

    YanıtlaSil
  22. Kesinlikle sarışın halıne geri dön derim :)
    Apayrı bi hava katmış sana,hele 2.resimdeki halıne bayıldım,
    Ama araya karışan açık karameller olmasııınnn :)))

    YanıtlaSil
  23. sarı saçlı halin bir başka güzelmiş bence :D

    YanıtlaSil
  24. olmaaaaaaaa bu saç rengi çok yakışıyor göz renginede yakışıyor sarı da güzel ama bu daha güzel :)

    YanıtlaSil
  25. sarı saçlı halin güzel ama bence sıcak renklerden denemelisn :)

    YanıtlaSil