14 Aralık 2011 Çarşamba

Yabancı Dizi Önerisi Olan ?


The vampire diaries, true blood, supernatural,ve son çıkan Grimm favorilerim arasında. Bu tarz filmleri seviyorum ben galiba. Çünkü hepsinde bir vampir,garip yaratıklar falan var:) Oyuncularının yakışıklılığını söylemeye gerek bile yok. Fakat bu ara sezon finalinde oldukları için 2 si geceleri izlemeye birşey bulamıyorum.TerraNova, fringe, the secret circle da arasıra izlediklerim arasında.Ama ben yeni,taze bir dizi arıyorum.
Sizin izlediğiniz,işte budur dediğiniz yabancı dizi önerileriniz var mı? Lütfen benimle paylaşın. Bilmediğim bir diziye başlayıp sonra beğenmeyip yarıda bırakmak yerine,sizden duyduğum bir diziye başlamak daha iyi olacak.

Önerilerinizi bekliyorum. Hangi diziye başlamalıyım?

37 yorum:

  1. kesinlikle "the walking dead". =)mutlaka izle

    YanıtlaSil
  2. Walking Dead ilk aklıma gelen dizilerden. Bir de "Death Note" adlı bir manga dizi var ki hepsine taş çıkarır :) 2 sezonluk, süper dizi tadında bir anime dizi :) İlgini çeker mi bilmiyorum gerçi ama feci tavsiyemdir :)

    YanıtlaSil
  3. The Walking Dead, Haven fantastikler arasında iyidir :)
    Bunun yanında Chuck ve Dexter'a göz atabilirsin :) Hepsi severek takip ettiğim diziler :)

    Blogumda bir çekilişim var katılmak isterseniz beklerim.

    http://kozmookolik.blogspot.com/2011/12/kozmokolikin-ilk-cekilisi.html

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Ben kesinlikle Dexter diyorum (: Bir klasik olan Prison Break'ten sonra en sevdiğim ikinci dizi (: Bir seri katilin hayatı anlatılıyor kısaca ama olayların kurgusunu çok beğeniyorum (:

    Komedi istersen eskilerden Scrubs derim (: Yenilerden de How I Met veya The Big Bang Theory yi tavsiye ederim (:

    Fringe i ben de izliyorum, fena değil o da bence (: Supernatural'ı deliler gibi izledim bir ara, sonra sevmeyip bıraktım.

    Lie to Me de psikolojik içeriği olan izlenesi bir dizi (:

    Six Feet Under da güzel diyorlar ama onun hepsini izlemedim, dram içerikli.

    Vee Mad Men diyorum son olarak. En iyi drama dizisi ödüllerini silip süpürüyor her yıl. İstediğin tarzda değil ama 3. sevdiğim dizi diyebilirim (:

    Kısacası öncelikli tavsiyem Dexter (:

    YanıtlaSil
  5. Ben fringe den şaşmadığımdan önerim fringe ama zaten izliyormuşsun:)

    YanıtlaSil
  6. ilk olarak pretty little liars güzel canım gizemli ve hoş..
    one tree hill gençlik 8 sezonluk bi dizi bu sezon final yapıcak tavsiye ederim..
    secret circle'da güzel ama oda araya girdi 10 bölüm oynadı(tam emin değilim)

    bu 3ünü tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  7. How İ Met Your Mother kesin izlemelisin, onun dışında Dexter da kesin beğenirsin. Game of Thrones da çok iyi ama beğenir misin bilemem tabi :)

    YanıtlaSil
  8. Son zamanlarda diziler tat vermemeye başladı. The walking dead fena değil derim.
    Eskilerden The Tudors, 24, Without a Trace güzel dizilerdi.

    YanıtlaSil
  9. Carnivale: Bu diziyi mutlaka izlemelisin! Mutlaka ama! Çok az insan haberdar bu diziden ve ne kaçırdıklarını bilmiyorlar. Muhteşem bir seyirlik, bayılacağına eminim.

    Dexter: Semaryosundaki inceliklerle gerçekten harika bir dizi olmuş.

    House Md: Bu diziyi izlemek için tıp bilimiyle ilgili olmaya gerek yok. Zeka pırıltılarıyla dolu esprileri, Dr. House'un ukala tavırları alıp götürüyor insanı.

    American Horror Story: Korku türünden hoşlanıyorsan-ki ben bayılırım- bu diziyi seversin diye düşünüyorum. Adından da anlayacağın üzere birçok Amerikan korku klasiğini harmanlayıp, ortaya güzel bir dizi çıkartmışlar.

    Benim önerilerim bunlar. Tekrar hatırlatayım, Carnivale'i izlemelisin=)

    YanıtlaSil
  10. How i met your mother mutlaka ama mutlaka izlenmeli :) 7.sezonu oynuyor, hiç bir bölümünden sıkılmadım henüz, her hafta yeni bölümü heyecanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Çok kolay dizi beğenmem kesinlikle farklılık ararım ve bence eğer eğlenmek istiyorsan kesinlikle "white collar" çok ama çok eğlenceli..

    eğer korku seviyorsan ben de "american horror story" diyeceğim

    ve de kriminal dizi olsun diğerlerinden farklı olsun dersen "criminal minds"

    YanıtlaSil
  12. glee !! =) müzikal seviyorsan kesinlikle çok beğenirsin hep güncel şarkıların kendi uyarlamaları ve muhteşem =) en azından bi bölüm izlemeni tavsiye ediyorumm..

    YanıtlaSil
  13. şu an yeni sezonlarının başlamasını heyecanla beklediğim 2 dizi; game of thrones ve breaking bad. şiddetle tavsiye :)

    YanıtlaSil
  14. ben Dexter ve American Horror Story diyorum ve de yeni başlayan Lost' taki Ben' in de oynadığı Person of Interest diyorum

    YanıtlaSil
  15. Since you're a fashionista I would say gossip girls but I love house, CSI miami & NY, & how I met your mother they're very good!

    www.fifthnsixthcloset.com

    YanıtlaSil
  16. Fink'e sonuna kadar katılıyorum lafı ağzımdan almış!

    YanıtlaSil
  17. the walking dead , american horror story (bu yeni ) , no ordinary family , nikita ( favorim) , lost girl , hepsine bayılıyorum tavsiye ederimm :)

    YanıtlaSil
  18. How I met your mother 'ı izlemediysen eğer,kesinlikle öneriyorum :)

    YanıtlaSil
  19. Terra Nova ve Hell on Wheels ben bu dizileri izliyorum tavsiye ederim :D

    YanıtlaSil
  20. Ben de pretty little liars (gizem), the game of thrones (fantastik ve tarihi) ve american horror story (korku)tavsiye edebilirim.

    YanıtlaSil
  21. Perşembe akşamları CNBC-E 'de olan . bu akşam 3. bölümü olacak olan diziyi tavsiye edebilirim.
    PERSON OF INTEREST

    YanıtlaSil
  22. Kesinlikle ve kesinlikle Dexter... Her bölüm sonunda suratımda ''aman tanrım inanamıyorum'' ifadesi oluyo.. Kesinlikle tahmin edilemez bi senaryosu var..

    How i met your mother.. Hayat bu diziyi izlemeye başladığım günden beri çok daha güzel.. izlemeseydim ne kadar sıkıcı bi hayatım olurdu bilmiorum.. :) :)

    YanıtlaSil
  23. söylediğin dizileri referans alarak Haven diyebilirim,pek sevilmiyor ama ben severek izliyorum :)
    yorumlar dışında öneri yapacak olursam kesinlikle ve kesinlikle modern family'i izle derim muhteşem bir komedi,yarılmadan izlediğin tek an bile olmuyor i ben komedi dizilerini hiç sevmeyen biri olarak bayılıyorum.
    yine yorumlar dışından,ilk 3üme girecek kalitede entourage.müthiş az kalır yanında final yaptı ama o da komedi karışık kesinlikle izlenmesi gereken bi dizi.
    luther var polisiyede tek geçerim,bir sezonu 4 bölüm falan zaten 1'er saatlikten.
    Diğerleri de weeds(uyuşturucu satan bir annenin değişik hayatı),californication(başrolü için izlenmeli :)),nip tuck(doktorlarla ilgili şeyleri sevmeyen biri olarak bayıldığım bi dizi,2 estetik cerrahın hayatı,dram)

    YanıtlaSil
  24. SElam:))
    how ı met your mother çok keyifle izlediğimdendir :)
    Lost ilk sezonlarda sarıyor ama sonlarda iyice batırıyorlar.
    House : kesinlikle çok eğlenceli bir dizi.
    Hereos : daha çok bilim kurgu yabancı sihirli annem diyebiliriz:)
    Gossip girl de tam gençlik dizisi. öyle sarmıyor ama izlenebiliyor :) Bana kalırsa how ı met your mother veya house ı izle derim ben :))

    Misisipi.

    YanıtlaSil
  25. walking dead:)))) bu arada sana gelen tavsıyelerı degerlendırecegım bende:)))

    blogumun adresını bazı nedenlerden dolayı degıstırdım benı unutmayın buradayım kaybolmadım :)))

    http://kelebegingozunden.blogpost.com

    sevgıler

    YanıtlaSil
  26. misfits i öneririm hem eğlenceli hem fantastik^^...yılbaşı çekilişime de beklerim^^

    http://valkisworld.blogspot.com/2011/12/ylbas-cekilisim.html

    YanıtlaSil
  27. Dexter, True Blood, Lost söylenmis zaten... Ben O.C. California, Desperate Housewives, Sex and the City, Cougar Town ve Lipstick Jungle'i de (sadece 2 sezonluk bir dizi) severek baktim (bakiyorum).

    Önericeklerim:
    ** Pushing Daisy's (masalimsi bir dizi) kimsenin önermedigine sasirdim...

    ** Ghost Whisperer'i de cok severek izliyordum.

    ** The Walking Dead (izlemedim ama belki sana göredir..)

    ** Scrubs (Komedi)

    ** Drop Dead Diva (Komedi)

    ** Charmed (cok severdim..)

    ** Moonlight (Sadece 2 sezonluk)

    YanıtlaSil
  28. komedi düsünürsen ve eger izlemediysen King Of Queens diyorum:)

    YanıtlaSil
  29. gossip girl ve how i met your mother derim ben =)
    bu arada headerin harika !!!!!!

    YanıtlaSil
  30. ben heros,how i met your mother,true blood hastasıyım ama bence the secret circle bir bakmalısın biraz çocuk işi ama fantastik şeyleri seviyorsan beğenirsin die düşünüorum :D ben beğendim daha yeni bir dizi diziportta bölümleri mevcut. izlemediysen ghost whisperer ve veronica mars favorim :D

    YanıtlaSil
  31. glee müzikal seviyorsan:)
    bir de yeni başladı ama çok beğendim ben bu diziyi; once upon a time..masallar ve gerçek dünya iç içe
    sevgiler

    YanıtlaSil
  32. ilk olarak Pretty Little Liars kesinlikle tavsiye ediyorum canıım onun dışında Dexter veya Merlin'e de bakabilirsin :)

    YanıtlaSil
  33. breakout kings, the good wife, the walking dead, game of thrones..

    bi bak bakalım hoşuna gidecekler mi :)

    YanıtlaSil
  34. Hangi diziyi sectigini anlatmiyacakmisin bize??

    YanıtlaSil
  35. sitcom seviyosan şuan devam eden çoğu dizinin atası sayılan friends diyorum tabi ki 10 sezondur tadından yenmez ,şahsen ben bütün sezonları tekrar tekrar izledim;)

    YanıtlaSil
  36. piyasada ki sitcomların atası sayılan "friends" diyorum tabiki de şahsen ben tüm sezonları deflarca baştan sona izledim , dene pişman olmazsın;)

    YanıtlaSil