30 Aralık 2011 Cuma

LUXYBOX SEN HARİKASIN !!






Luxybox un yaptığı jest birçoğumuzun eline ulaştı. Bende kutuma sabah kavuştum. Ve hemen heyecanla paketimi açmaya başladım. Kutunun güzelliği,ilk kapağı kaldırdığımızda ortaya çıkan görüntü harikaydı. İçindekileri gördükten sonra da tamam dedim,iyi bir yeniyıl hediyesi oldu bu benim için. Öncelikle Tuğba Hanıma ve luxybox ekibine bu güzel hediyeleri için çok teşekkürler...

Eğer sizde her ay ücretsiz kargoyla evinize kadar böyle bir kutu gelmesini (aylık 19 TL) ,içinden çıkan sürprizleri görmek için o heyecanı duymak istiyorsanız yapmanız gerekenler çok basit.

http://www.luxybox.com sitesine ışınlanın hemen!!!


4 yorum:

  1. güle güle kullan güzel günlerinde canım ben kaçırdım bir dahakine inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. hele kutuyu açınca yayılan kokuyu ne hoş değil mi Özlem? Duydun mu sen de o kokuyu? Luxybox birçok bloggera beklenmedik çok güzel jest yaptı gerçekten.

    YanıtlaSil
  3. evet Hülya ablacım harika kokuyor duymamak mümkün değil ben bir süre kaldım bile öyle kokuyla:) tekrar teşekkürler LUXYBOX

    YanıtlaSil
  4. gule gule kullannnn lırac nasıl yorumlarını merak edıyorum sevgıler ve sımdıden sans saglık dolu yıllar dılıyorum

    YanıtlaSil