14 Aralık 2011 Çarşamba

İNDİRİM + YILBAŞI + ALIŞVERİŞ


Watson dan aldığım duş jeli ve hediye paketine bayıldım. Daha birçok farklı çeşitleri var ama ben sonradan kutusunu kullanırım diyerekten bunu seçtim. Yani herşeyi görselleri için aldım. Napayım cok ciciler :))



Yüzüklerim de bir indirim ganimeti oldu benim için. Nereden diye soracak olanlar için yazmakta yarar var. TRESARA ACCESSORIZED 





Hırkayı ihtiyacım yoktu sadece rengi için aldım. Bu renkte bir hırka arıyordum iyi oldu :)
Kot görünümlü tayt ı da atıverdim sepete;) ADDAX


Gömleğimle aşk yaşıyorum adeta. Nasıl beğenerek aldım. Bu alışverişin benim için en güzel yanı bu gömlek oldu. Hem baba yaka hem de kendiden fularlı daha ne isterim. Çok mu çok şirin duruyor. En kısa zamanda ne giydim postuyla bildirim yaparım elbet. KOTON


Şal : ADL

13 yorum:

  1. Şu an itibariyle o gömlekle ben de platonik bir aşk yaşamaya başladım. Hepsini güle güle kullan ama gömlek favorim!

    YanıtlaSil
  2. Ohhh çok iyi yapmışsın Özlemcim.Hepsi tam senlik, çok şık parçalar.Güzel günlerde kullanman dileğiyle.

    YanıtlaSil
  3. Yüzüklerrrr süperrrr çok beğendim güle güle kullan :) Yüzükleri aldığın yerin internet sitesi açılmıyor ..nerde mağazaları var acaba ? (ist/avp yakasında )

    http://aelidaa.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. gömleğin fiyatı nedir?

    YanıtlaSil
  5. zafer plaza/bursa mağazasında var sadece benim gördüğüm başka nerelerde var bilmiyorum.

    gömlek 30 TL Koton

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok güzel, güle güle kullan. Ama kolye ve şalını başka bir güzel buldum :)

    YanıtlaSil
  7. watsona gitmem şart olduu :)

    güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  8. Takılarına,gömleğine ve tabi ki dış görünüşü için aldığın bakım setine bayıldım. Ben de olsam sırf o cameolar için alırdım. Güle güle kullannnn :)

    YanıtlaSil
  9. Hepsı bırbırnden guzel canım.aksesuarlara bayıldım ama love yazan yuzuk favorım.en yakn zamandada watsonsa ugrycam:)

    YanıtlaSil
  10. Hepsini gule gule kullan canim. Cok guzeller:))

    YanıtlaSil
  11. Ilk fotograf bende direkt yarin kendimi Watsons'a atma istegi yaratti :)))

    http://fashiononboard.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. yüzükler ve gömlek çok güzel. koton'u gezmiştim yakın zamanda ama bu gömlegi nasil kacirmişim! güle güle kullan, kombinlerini bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  13. Hepsi birbirinden güzel, güle güle kullan cnm ama en çok yüzüklere bayıldımmm ♥

    YanıtlaSil