26 Aralık 2011 Pazartesi

Trendyol yüzüğüm





Trendyol tv kampanyasından geçen gün 20 TL lik hediye çekim vardı. Bende ne alabilirim diye bakınırken bu çelik yüzüğü gördüm ve kaptım. Yüzüklere karşı bir zaaf geliştiriyorum bu ara galiba:)  Yüzüğün 160 tan 20 TL ye düştüğünü görünce de kaçırmak istemedim ve aldım. Numara konusunda oldukça kararsızdım,ya uymazsa küçük /büyük gelirse diye ama öyle birşey olmadı. Cukkk diye oturdu parmağıma. Ben yüzükte 7 numara kullanıyorum ve bana tam geliyor. Bunda da değişmediği için şanslyım. Kısacası yeni yüzüğüm ve ben şu an oldukça mutluyuz.
XO ;)

17 yorum:

  1. çok farklı ve hoş bir yüzük. Ellerinede yakışmış.
    güzel günlerde tak.

    YanıtlaSil
  2. ÇOK GÜZELMİŞ CANIM YAAA,GÜLE GÜLE KULLAN :)

    bu aradaaa çekilişim vaaarrr:)
    PIRLANTA KOLYE isteyenleri beklerimm :))

    http://fashionozge.blogspot.com/2011/12/pirlanta-kolye-hediyem-size1yasinda.html

    YanıtlaSil
  3. Çok şık, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  4. Pek begendimm !! Güle güle kullan fıstık ;)

    YanıtlaSil
  5. çok tarzmış,bayıldım.iyigünlerde kullanın

    YanıtlaSil
  6. Cok güzelmis :) Güle güle kullanirsin umarim, cokta yakismis :)

    YanıtlaSil
  7. aaa çok hoşmuş,nede güzel bir hediye olmuş sana,ellerin çok güzel bebeğim bencede yüzüklere zaafını geliştirmelisin

    YanıtlaSil
  8. yüzüğün çok tatlı fakat bu yüzüğü internetten alırken tarih belirtmiyorsun sanırım yoksa istediğin tarihi belirtebiliyor musun?

    YanıtlaSil
  9. çok tşk ederim,bende severek aldım..
    nur_in_wonderland tarih belirtmek yok cnm kampanya bitimnden sonra kargoya veriliyor bu yüzük yaklaşık 4-5 günde elimde oldu benim

    YanıtlaSil
  10. çok güzelmiş, güle güle kullanın. ben maalesef parmağıma göre yüzük bulamıyorum. ya küçülttürmem gerekiyor yada ööyle bakıp geçiyorum :)

    YanıtlaSil
  11. cok cok hos ve farklıyımısss renk ve tas,sevgıyle kullan

    YanıtlaSil
  12. tarih derken yüzüğün üzerindeki küçük taşın nereye konulacağına dair tarih belirtiliyor mu?

    YanıtlaSil
  13. cook guzelmis, nasil da gozden kacirmisim ben bunu! guzel gunlerde kullan. :)

    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. ayrica cekilisime de beklerim. :)) http://the-lizard-queen.blogspot.com/2011/12/hediye-1v1y-ile-ylbas-cekimimiz-ve-250.html

    YanıtlaSil
  15. Özlemcim çok güzelmiş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  16. Liza'cım yüzüğün üstüne ayların ve de bir ayın 30 gününün yazılı olması yeni yıla girerken ayrıca bir anlamlı geldi bana :) çok güzel bir parça güle güle güzel günlerde kullan, ayrıca yeni yılın da şimdiden kutlu olsun tatlım :)

    YanıtlaSil