19 Aralık 2011 Pazartesi

Haftasonu Ne Giydim?



Gömlek : Stradivarius
Üst : Bershka
Tayt : Addax
Hırka : Koton
Çanta : Stradivarius
Şal : ADL
Bot : UGG

Evden çıkmadan aklıma geldi ve hemen birkaç poz çektiriverdim. Yoksa aklıma bile gelmiyor artık fotoğraf çekinmek. Önceden olsa hergün yanımda olurdu makina ve mutlaka dolu dolu dönerdim eve, ama artık yani bir süredir durum böyle:( Umarım eski günlerime dönerim en kısa zamanda...

Bu arada izleyici sayım 1000 i geçmiş bakıyorum da. Yeni gelen izleyicilerim hepiniz hoşgeldiniz... Takip ettiğiniz için çok teşekkürler. Kim bilebilirdi ki bu kadar izleyicim olacak. Tahmin bile edemezken şimdi ki durum bu. Benden mutlusu yok. Hepinizi seviyorum...:*
XOXO
İyi bir hafta olması dileğiyle....!

8 yorum:

  1. :) saçlarının bu halini daha çok sevdim bida sarısın olma modalizacım
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. jean gömleğin değdiği her kombin ne kadar da trendy görünüyor, leopar şalın spor şıklığı damgalamış canım..
    çok hoş olmuşsun...

    sevgiler...

    çekilişime beklerim...

    YanıtlaSil
  3. bu güzelliği izlemek mümkün mü yaaww:)canımsın,yine çok güzelsin.
    öptüm koccamaaannn :**


    bu aradaaa çekilişim vaaarrr:)
    PIRLANTA KOLYE ister misinizzzz :))

    http://fashionozge.blogspot.com/2011/12/pirlanta-kolye-hediyem-size1yasinda.html

    YanıtlaSil
  4. hem spor hem şık işte benim sevdiğim kombin

    YanıtlaSil
  5. Özloşuuumm, senin o boncuk gözlerin,in güzelliği yeter be seni takip etmemiz için.Şekersin şeker.Muckkk..

    YanıtlaSil
  6. saçların çok güzel böyle :)

    YanıtlaSil
  7. tam haftasonu kombini leo scarf bu ara bende de takıntı..

    YanıtlaSil
  8. Koyu sac rengi sana daha cok yakisiyor sakin boyatma :)

    YanıtlaSil