22 Aralık 2011 Perşembe

Koton Bebeyaka






Bebeyaka yı çok beğenenlerden biriyim bende. Şirin,hanım hanımcık bir görüntü veriyor. İster gömlekte ister elbise de harika duruyor. Ben ilk olarak gömlekte kullanıyorum bunu. Kotondan ilk görüşte aşkla, severek aldığım bu gömleğim bu aralar favorim. Tarzımın tamamen dışında olarak klasik kombinledim bu sefer. Ve maalesef boyum yüksek olduğundan çok fazla topuklu ayakkabı kullanamıyorum. Gördüğünüz üzere fotoğraflarda da deve diye tabir ettiğimiz şekilde çıkmışım zaten:( Nolurdu daha kısa boylu olsaydım:(( Neyse bu gömleği belki daha farklı şekillerde de kombinleyebilirim.Düşünüyorum ;)
+Çok fazla ne giydim postu yapmadığım için,bu post daha fazla ne giydim köşesi olsun diyenlere gelsin.

Bu arada MARC BY MARC JACOBS çanta çekilişim devam etmekte. Bilmeyenlere duyurulur..

Katılım için buyrun BURAYAAAA

18 yorum:

  1. Süper bir gömlekmiş bu, çok beğendim canım, sana da çok yakışmış

    http://denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ayy bende bayılıyorum bunlara...
    kelebeğingözünden bloğunun sahibi yaseminciğimde görmüştüm, o da kalem etekle kombinlemiş, bayılmıştım, sendede harika durmuş, ilk karedeki gözlüklerle tam bir cimcime olmuşsun :))en kısa zamanda kotona bir bakmaılı :)

    YanıtlaSil
  3. Fıstık ne güzel olmuşsun sen öle yaa bayıldım bebe yakanada:) Saçlar böle toplu çok hoş olmuş yüzünün güzelliği iyice ortaya çıkmış:) Çok beğendim seni kocaman öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Çok şeker gözüküyorsun bebe yakalı üstünüde çok sevdim:)
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Sen deve görmemişsin herhalde?? Hiç de öyle değilsin.Millet uzun boylu olmak ister.Gayet de güzelsin böyle,lütfen şikayet etmeyelim sevgi pıtırcığı:-) öpücük...

    YanıtlaSil
  6. ayy ne hos olmussun cok yakismis o yakali gömlek sana

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  7. Canim bu gomlegi bende cok begenmistim ve sende cok guzel durmus.bence sana topuklularda cok yakisiyor bence.

    YanıtlaSil
  8. Çok hoş,çok güzel,çok cici :)
    Güle güle giy canım..
    Güzel gözlerinin ışığı hiç eksik olmasın :)
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. Sefan olsun :)
    Benim de boyum pek bi alçak olduğundan topuksuz giyemiyorum :)
    Naparsın,ne edersin :) Takdir-i ilahi işte :)
    Mutlu kal :)

    YanıtlaSil
  10. http://kelebegingozunden.blogspot.com/2011/12/ne-giydim.html

    bı bakmak ıstermısın??? sana da cok yakısmıssss bende bayılıyorum bu tarz gonleklere bu arada cantan cok guzel

    YanıtlaSil
  11. Nasıl ya. Sana inanamıyorum. Hep uzun boylu olmak istemişimdir.
    Eşim 1.87 ben 1.57 :(((
    Bu arada gömlek çok hoş .
    Ne kadar diye fiyatını merak ettim

    YanıtlaSil
  12. nilaycım yaaa ama topuklu giyince cok uzun oluyor inan kötü bu kadar.
    gömlekte 30 tl idi indirimden;)

    YanıtlaSil
  13. gömleğe aşık oldum :) çok tatlı görünüyorsunnnn!

    YanıtlaSil
  14. bluzun harikaaa !! fiynoku cok sevdim !

    YanıtlaSil
  15. gömlek cok tatlıııı

    çekilişime beklerim katılmayan kalmasınnn
    http://kozmetikdeneyimleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. Ama sen harika görünüyorsunn :) Ben de bazen güzel güzel topuklu ayakkabıları görünce kısa olmayı diliyorum ama sonra vazgeçiyorum :)

    YanıtlaSil
  17. çok beğendim :) bi seçenek olarak saçını dontut bun denen topuzdan yapsanda şahane olurmuş :) dün koton koruparkta bende denedim ablamın sonra bakarsın sonra alırsınlarıyla gözüm mağazada kala kala gitmek zorunda kaldım ama fikrimce bu bluz uzun kollu olsa tadından yenmezmiş :)

    YanıtlaSil