14 Aralık 2011 Çarşamba

L'Oréal Elseve: ARGININE







 Şampuan,bakım kremi ve besleyici serum.Hepsi L'Oréal Elseve Arginine de sizlerle..

Ben son 1 yıldır Elseve kullancısıyım. Ve çok ta memnunum. Değiştirmeye hiç niyetim yok. L'Oréal Türkiye den Neslihan Hanım sayesinde elseve in bu yeni ürünü ile tanışma fırsatım oldu. Hem saçları güçlendiriyor hemde uzamasını hızlandırıyor. Ve çok mu çok güzel bir kokusu var. Ben bundan sonra saç bakımıma Elseve Arginine ile devam edicem. Sizde yeni güvenilir bir saç bakım ürünü arıyorsanız eğer Anginine ı kesinlikle denemelisiniz.

15 yorum:

  1. Bende son 1 yıldır kullanıyorum ve suan icin memnunum ;))

    YanıtlaSil
  2. Benimde böyle bir bakım setine ihtiyacım var arayış içindeyim lorealin ürünleri hoşuma gitti daha küçük boyutta olanları varsa alıp deneyeceğim..Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. Ben de yıpranmıs saclar ıcın olan urununu kullanıyorum. Arasıra yolu sasırıp baska markaları denesem de elseve gayet basarılı. Bu ürünü ise henuz deneyemedım neslihan hanım bıze de gondersın bırer set :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de 2 aydır bu ürünü kullanıyorum.Zaten genelde ya Loreal ya da Pantene kullanırım.Daha doğrusu değişimli kullanırım.Çünkü arada (6 ayda bir sanırım) şampuanı değiştirmek daha sağlıklıymış.Memnun kalacağına eminim:-))

    YanıtlaSil
  5. Hep denemek ıstedim ama elım yıne elıdora gttı.denemekde fayda var onerınle:)

    YanıtlaSil
  6. ben denedim ilk deneme olarak sevdim diyebilirim :) ama uzun vadede yorumlamak daha dogru olur diye düşünüyorum :) Onun dışında ambalaj vs harikaydı

    YanıtlaSil
  7. ben de Elseve'i denemeye karar verdim
    umarım güzeldir (:

    YanıtlaSil
  8. Evet bende bu ürünü almayı planlıyorum. Bende son 1 senedir elseve kullanıyorum tek geçerim. Hele kremi müthiş

    YanıtlaSil
  9. evet sevgili bayanlar,denemenizi tavsiye ediyorum.saçlarım ilk yıkamada ipek gibi oldu.Ve saçlar da gerçekten dökülmüyor.

    YanıtlaSil
  10. bende bu ürünü almayı düşünüyorum çok iddalı reklamları var ve markette görevliye sordum elseve i tavsiye etti

    YanıtlaSil
  11. bende yeni aldım bu şampuanı ne olur bilmiyorum

    YanıtlaSil
  12. ben de aldım da kparak dökülmeye iyi gelir mi??

    YanıtlaSil
  13. çok güzel bir seri..zaten elseve şampuan ve kremleri süper olur hep..
    ben bu seriden memnunum..saçlarım da çabuk uzamaya başladı :))

    YanıtlaSil
  14. bende bir ay oluor kullanıorm ve saclarımın cabuk uzadıgını gördüm kesinlkle tavsiye ediyorum:)

    YanıtlaSil
  15. melike..içeriğinde dimethicone varmış saçta incelme ve dökülmeler oluşturabilir deniyor bu madde için kullanmak istiyordum fakat şuan çok tereddüt ediyorum.

    YanıtlaSil