6 Aralık 2011 Salı

Tirilye de haftasonu



Mudanya,Tirilye gezimiz de bana eşlik eden biricik kuzenlerim ve kardeşime teşekkürler..
Sanırım kuzen olmanın en iyi yanı yaşlarımızın birbirine çok yakın olması ve birlikteyken çok eğleniyor olmamız. Biz geçen haftasonu, havanında ilkbahar tadında olmasını fırsat bilerek beraberce Mudanya ya doğru kahvaltıya çıktık. Sonrasında Tirilye ye gitmesek olmazdı tabi. Şimdilerde ATV de Al Yazmalım dizisinin çekildiği yer olarak ün salmış durumda. 

Tirilye(Zeytinbağı) hakkında söyleyebileceğim birşey varsa o da MUH-TE-ŞEM bir sahil kasabası olduğudur. Kesinlikle görmeniz lazım. Sahil kenarında ki balık lokantaları,hediyelik eşya dükkanları,yöre halkının yapıp sattığı zeytinler,salçalar,reçeller ve insanlarının sıcakkanlılığı ile sizi kendine bağlayan bir yer Tirilye. Eve dönüş yolunda içinizde huzur ve tekrar gelme isteğiyle karşı karşıya kalacaksınız onu da söyleyim:) İstanbuldan gelmek isteyenler için ise yol durumu çok uygun. Deniz otobüsleri ile Mudanya da indikten sonra Tirilye otobüsleri her daim hazır bulunmakta. 

Biliyorum çok övdüm ama buna değer bir yer Tirilye. Benimde her zaman gitmekten keyif aldığım,aşk duyduğum,huzur bulduğum,Bursa da ki en sevdiğim yer kendileri...Şimdi fotoğraflardan az da olsa ne demek istediğimi anlayacaksınız;)


Güzel bir kahvaltı sonrası Mudanya sahilini bir turlayalım;)




Veeee karşınızda TİRİLYEEEEE !!!!!



Tirilyenin en şirin cafesi bu olsa gerek.-Kızıldenizi Cafe- Hemen sahilde, denize karşı yer alıyor,görmemek mümkün değil. Aynı zamanda yeni kullanıma açılan Otel de de konaklama imkanınız var. Bunun dışında birçok pansiyon da uygun fiyatlarla mevcut


Fotoğrafçılar için de Tirilye vazgeçilmez...


Tac Mahal restaurant,Tirilyenin en son kısmında yer alan kendi başına,denizle bir arada olan harika bir yer. İster sabah kahvaltısı,ister rakı-balık keyfileri için ideal ;)

Sabah kahvaltı sonrası doymayan yeniden acıkan ve balık ekmek yemek isteyen bir kuzeniniz varsa buyrun,birçok yer mevcut:)

Son olarak Tirilye de görülmesi gereken yerlerden biri Çamlı Kahve ye de mutlaka uğramalısınız. Türk kahvesi keyfi için ideal. Ama tabi alkol isterseniz o da mevcut. Tirilyenin tepesinde,herşey ayaklarınızın altında. Muhteşem bir manzara..

Bahar ayında gelmek isteyenleri beklerim. Rehberiniz hazır olacak;) İyi haftalarrrR

10 yorum:

  1. Özlem'cim sayende gitmiş kadar oldum ne güzel resimler öyle. Belli ki çok güzel bir yer Şansınıza havada çok güzelmiş rahat gezmişsinizdir. Yine çok tatlıssın:) Hayranlıkla izledim seni.
    Çok öperim fıstığım seni....

    YanıtlaSil
  2. harika bir gezi postu olmuş en yakın zamanda nişanlımı kolundan tutup beni buraya götürmesini sağlıcam :) önerdiğin yerleri de not ettim canım saol

    YanıtlaSil
  3. benim çocukluğum Marmaris'te geçti ve 80'li yıllarda orasıda bu resimlerdeki sakin sevimli bir yerdi, fotoğraflar beni çocukluğuma götürdü:)

    YanıtlaSil
  4. ama şimdi bu bana yapılır mı ya,hem de bu saatte,hem de balık ekmek,off burnuma koktu vallahi :)
    Tirilye'de nasıl güzel bir kasaba öyle,tam gidilesi hatta hiç gelinmeyesi bir yer!! :)

    www.fido-land.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. ayyy canımıniçiiii,içim açıldı sayende,ne güzel yermiş burası böyle yaaaww,diziyi bilmediğimden görmemişim,sayende tanıdım:)
    sen,ve harika fon manzarası da olunca mükemmel bir post olmuş buu :)

    YanıtlaSil
  6. cok guzel bırden her hafta sonu gttıgım o adaya benzettım ınsanları bızden olmasada:) cok ama cok begendım sende tam kıs sıklıgını yakalamıssın bazen ınsanın nefese ıhtıyacı oluyor dımı

    YanıtlaSil
  7. ay mutlaka gitmeli buraya ne kadar huzurlu bir kasaba... baharda da tadı süper olur...

    YanıtlaSil
  8. twitterdan zaten çok kıskanmıştımmm senii,resimlerden daha çok kıskandımm :) kıyafete bayıldım ayrıca,ve kesinlikle koyu saç diyorumm :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,resimleri gorunce o kadar mutlu oldumki anlatamam,cunku be de bursaliyim,,annemde mudanyada oturuyor,:-) se in sayende uzun zamandir gidip goremedigim yerleri gordum,biz lisedeyken trilyeye denize giderdik:-) com guzel bit yazi olmus.cagil,

    YanıtlaSil
  10. Blogunla şu an tanışmış bulunmaktayım ve bursalı bi blog yazarıyla ilk kez karşılaşıyorum nasıl sevindirik oldum anlatamam..Bende trilyeye bayılırım bi kaç gün önce bende facete fotolarımı paylaşmıştım..Seninkilerle anılarım canlandı..Tac mahale sık gidiyoruz çok eskilerden bi tanıdığımız çalışıyo tirilyede oturuyo kendisi zaten..O motorcularda hep ordalar rutin haline getirmişler sürekli topluca geliyolarmış her gittiğimizde ordaydılar ve ben çok balık sevmesemde balık ekmek yemek denizin yanında o minik masalarda gerçekten muhteşem..

    YanıtlaSil