22 Mart 2016 Salı

Hamilelik Günlüğüm: 22-23. HAFTALAR

 
Stresli günler artık geride kaldı. Bundan sonra evimde huzurlu bir şekilde kızımın doğumunu bekleyeceğim. 
İşten çıkartıldığımdan bahsetmiştim bir önceki yazımda. Haklarımı öğrendim, birçok kişiden fikir aldım ve işverenin karşısına çıktım. Sonuç mu? Anlaşma sağlandı. Detaylara girmek istemiyorum ama herşey benim istediğim gibi gelişti. Mutluyum...
 
22. ve 23. haftalar da bunlar dışında neler mi yaşadık?

Eskisi gibi olmasa da ara ara mide yanmalarım devam etti.
Kızımın tekmelerini babasınında hissetmesi için sürekli elini alıp alıp karnıma götürdüm:) 
Ülkemizde yaşanan kötü olaylardan etkilenmemek adına tv ve sosyal medya da paylaşımlarına pek bakmamaya çalıştım.
Ara ara duygusallaşıp olur olmayacak şeylere ağladım.
Aşırı derece de iştahım açıldı. Özellikle kısır bu 2 hafta da çok aşerdim çok yedim.
Kilo almam hızlandı, kontrolden çıktım:)
Gözüm dönmüşçesine kızım için online alışveriş sitelerine sardım ve yüklüce alışverişler yaptım. Hatta kızıma neler aldım diye bir video serisi çekmeyi düşünüyorum artık hazır evdeyken de;) Şimdilik bizde durumlar böyle.
Bakalım gelecek hafta neler yaşanacak?

XOXO

1 yorum:

  1. Herşin hayırlısı gerçekten. İşten çıkarılma yazınızı okduğumda oldukça üzülüp sinirlenmiştim. Ama bu daha güzel olur inşallah sizin için :)

    Harika görünüyorsun bu arada :)

    Sağlıkla huzurla gelsin inşallah :)

    YanıtlaSil