12 Mart 2016 Cumartesi

Hamilelik Günlüğüm: 21. HAFTA


Bu da nedir böyle. Daha önce hiç olmayan bir şeyler olmaya başladı bana. Adına mide yanması-mide ekşimesi diyorlar. Off ne berbat bir şey bu böyle. Geceleri uykumdan uyanıyorum yanı başımda bulundurduğum bir parça ekmeği hüpletip, su içiyorum ki ancak böyle hafifliyor ve uykuma devam ediyorum. Gün içinde olanları söylemiyorum bile. Sürekli yanımda bir şeyler var yiyip duruyorum. Çubuk kraker bu aralar en iyi arkadaşım:) Çok kötü bir şeymiş bu yaa. Ne zaman geçer, yoksa hamilelik sonuna kadar devam eder mi bilmiyorum. İnternette araştırdım bu durumu engellemek için bir şeyler yazılmış ama pek faydası yok gibi, bilemedim :/

Bunun dışında iyiyiz çok şükür. Harika bir hafta sonu geçirdik. Cumartesi günü detaylı ultrason randevumuz vardı. Ben yine gittiğim Rentıp hastanesinde radyoloji bölümünde detaylı ultrason taramasını oldum. Çok şükür bebeğim sağlıklı, bir sorun yok. Yaklaşık 10 dk. falan sürdü muayene. Doktor maşallah hiç konuşup anlatmadığı için bön bön ekranı izledik öyle. Sonradan biraz sesi açıldı da bilgi verdi sağolsun:) Sonra kendi doktoruma çıktık. Yine orada da kendi isteğimle ultrasona girdim. Ve konuşkan doktorumla güzel bir muayene daha geçirdik. Fiyatı merak edenler için 100 TL ödedik ayrıntılı ultrasona. Renkli ultrason olmadığı için hastanede yine siyah beyazdı. Dışarda özel olarak 4d renkli muayene yerleri var. Bende araştırdım biraz. En uygun fiyatlısı 300 tl civarındaydı. Bu fiyat Bursa için geçerli bunu unutmayın tabi;)

Bu arada taşındık! Kızımın büyüyeceği evimize geçtik çok şükür. Gözümde büyüyen taşınma telaşesi başta eşim ve annem olmak üzere diğer sevenlerimizle iş birliği yaparak kolayca halledildi. Şimdi ki evimde daha bir mutluyum sanki. Daha çok benimsedim... Hem benim ve eşiminde büyüdüğü mahalle, hem annelerimize yakın ve tüm tanıdıklarımız neredeyse orada.
Ne kadar şükretsem az. Hayalini kurduğum her şey gerçekleşiyor az kaldı. Kızımızı kucağımıza aldığımız da yeni mutlu sonlara 3 kişiyle beraber devam edeceğiz kısmetse...
Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah... Mutlu haftalar.

6 yorum:

  1. Maşallah maşallahhhhh :) Ne tatlı olmuşsunuz öyle...
    Yeni evinde ağız tadıyla oturun inşallah...

    YanıtlaSil
  2. Eeee artık yer acıyor kendine kumsal :) mide yanması ondandir. Gün içinde ağır asitli şeyler yememeye çalış, hatta yeme :) az az sık aralıklarla beslen. Biraz sıkıntı ama dikkat edersen hafifleyecektir. Göbek yapmanın en güzel hali..

    YanıtlaSil
  3. mide ekşimesi gayet normal bu aylarda, geçecek hepsi merak etme canım, Allah analı babalı, mutluluk içinde büyümeyi nasip etsin:)

    YanıtlaSil
  4. Oyşş yesınler senın o güzel gobuşunu ozlemcım,ne güzel bır anne olacaksın şimdiden maşallah :))

    YanıtlaSil
  5. Çok şaçlı olduğu içindir migde rahatsızlıkların :)

    YanıtlaSil
  6. Ah ah o mide yanmasini ben minel'de az cekmedim geceleri uyku tutmuyodu doktorum bebek buyudukce mideye baski yapiyor miden sikisiyor o yuzden yaniyor demisti gaviscon diye bir surup verdi iciyodum 5 dk sonra rahatliyodum ☺☺☺

    YanıtlaSil