23 Şubat 2015 Pazartesi

Dresslink.com Alışverişim


 Uzun zamandır bir alışveriş yazısı yazmadığımı fark ettim. 
Youtube da bu yazının videosunu çektim, en alta da eklerim ama bir yazı paylaşmakta istedim. Video da söylemeyi unuttuğum şeyler oldu, onları da burada paylaşacağım. 
Aklınıza gelebilecek her şeyi bulabileceğiniz bir site. Tamamen biz kadınlar için. Erkeklere dair hiçbir şey yok! Siteye hemen girin bakın her şeyin ne kadar ucuz olduğunu göreceksiniz zaten. Bu arada ingilizcesi olmayanlar için harika bir haberim var. Sitenin sağ üst kısmında Türkçe dil seçeneği de mevcut. Bastığınız an tüm site Türkçe ye dönüyor. Ve alışveriş yaparken büyük kolaylık sağlıyor;)
Kargo parası ödemek istemiyorsanız Ücretsiz Kargo ile satın alabileceğiniz ürünlerde var. Onlara bir bakın. Kargo ücreti bile ödemeden harika aksesuarlar alabilirsiniz. 

Ben ne alsam ne alsam diyerek sitede saatlerimi harcadım. Ve en sonunda bu gördüklerinize karar verdim. Favorilerim kesinlikle kedili bozuk para cüzdanları oldu. Keşke daha çok alsaymışım diye kendime kızıyorum hala. Yok böyle bir tatlılık. Çok dikkat çekici, çok farklı ve çok ucuzlar. Bershka da şu aralar 35 TL ye satıldığını gördüğümde yaşadığım şok tahmin edilebilir herhalde çünkü ben sadece 1,64$ a yani ortalama 3-3.50 liraya fln almış oldum.


 Mint cüzdanımın içini video da gösterdim çok güzel, çok kullanışlı. Rengi, modeli harika. 3$ sadece. Yani 7,50 lira falan yapıyor. Cidden yurt dışı alışveriş siteleri çok ucuz. O kadar şey alıyorum uygun fiyata, bu yüzden kargo parasını çok da dert etmiyorum. Çünkü kargo parası olsa bile bizim burada ki fiyatlardan hala düşük fiyata almış oluyorum. Bu yüzden yurt dışı alışverişini çok seviyorum. Dresslink sitesini de gözüm kapalı önerebilirim size. 
Pembe makyaj fırçalarımda harika. Yumuşacıklar. Gördüğüm mıncıkladığım kadarıyla bir dökülmede yapmadılar. Renkleri için bile alınır bence:) Bakınız ben ilk renklerine aşık olup aldım. Kaliteside iyi çıktı şansıma.

Videoyu izlerseniz ürünleri detaylı olarak görebilirsiniz. Aklınıza takılan bir soru olursa da sitede alışveriş ile ilgili bu yazının altına lütfen yorum bırakın;) 
Bu arada siteye kredi kartı bilgilerinizi vermekten çekinirseniz size iyi bir haberim daha var. 
PayPal ile ödeme seçeneği de mevcut
Alışverişiniz ortalama 15-20 gün içinde elinize ulaşıyor. Bu süre en fazla 30 günü bulabilir. 
Şimdiden iyi alışverişler.

3 yorum:

  1. Hemen goz atıyorum siteye urunler nasıl ? Güvenilir bir sitemi acaba ? yaşasın alışveriş yapmak:)

    YanıtlaSil
  2. kargo gönderimin hangi seçenek ile yaptınız acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende onu merak ediyodum takip numarası olmadan falan diyince pek güvenemedim açıkçası

      Sil