5 Şubat 2015 Perşembe

Biri Sevgililer Günü mü dedi?


Sevgililer günü yaklaşırken, sevgilisi olanlar "ne alsam acaba?" telaşında, olmayanlar "aman ne gereksiz birgün, sırf para tuzağı" kafasında:) Bazıları da var ki "bize her gün sevgililer günü" diyerek hediyeden yırtma çabasında..

Her gün deyip abartamayacağım ama her ay sevgilisine hediye alan kim var? Kimse yok. Varsa da ben duymadım. Bu yüzden sevgilisi olanlar için 14 Şubat önemli. Bir nevi hediyeleşme etkinliği aslında. Karşındakinin gönlünü almak bir bakıma. Veya son zamanlarda onun istediği bir şeyi alıp o günü kurtarmak da olabilir. Bence bu da güzel bir şey. Düşünüp almış daha ne!? Nankör olmamak lazım. 
 Benim de ne alsam fikri aklımı kurcalıyor son zamanlarda. Mağaza mağaza dolaşıp yorulmaktansa ben online alışveriş sitelerine daldım gittim bu ara. Oturduğum yerden her şey bir tık uzağımda. Araştırmalarım sonucu her şeyi bulabildiğim tek yer Trendyol benim. Son moda çantalar, elbiseler, saatler her şey orada sanki. (Serdarrr duy sesimi) Bu yüzden kendime bir wish list yaptım. Artık hangisi olursa kabulüm:)) Aaa tabi ki benimde aklımda alınacak birkaç şey var. Hangisi olur kısmet artık;)

Sizin en beğendiğiniz hangisi oldu?

1 yorum:

  1. Çok tatlı bir yazı olmuş cnm ;)
    Takipteyim, ben de beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil