18 Şubat 2015 Çarşamba

Bursa FSM Albina Cheesecake

 Bursalılar bu haberim size.
FSM Bulvarında yeni açılan bir cheesecake mağazası var. Duydunuz mu daha önce? Belki de duymadınız çünkü açılalı daha 1 ay olmuş. Albina Cheescake den bahsediyorum. Yepyeni, capcanlı, sıcacık bir mekan. Bursa da sadece cheesecake yiyebileceğiniz bir yer daha öncesinde yoktu. Tamamen el yapımı olan bu tatlıların %60 ıda peynirmiş benden söylemesi. Peynir sevmeyen, yemeyen çocuklarınız varsa albina dan sonra bence çok sevecekler. 
Sahipleri çok sıcakkanlı, çok samimi insanlar. Çerkezlermiş ve albina ismi buradan geliyormuş. Beyaz anlamındaymış. Gerçekten cafe ile çok uyumlu bir isim olmuş. Çünkü her yer bembeyaz, tertemiz. İlk ilginizi çekecek nokta bence bu olur sizinde gittiğiniz zaman. Kendilerine temizlik konusunda o kadar güveniyorlar ki bize mutfaklarını hiç tereddüt etmeden gösterdiler. Bunun için ayrıca teşekkür ederim.

Çeşit çeşit cheesecake ler var burada. Hangisini seçerseniz size kalmış. Biz seçimlerde çok zorlandık:) Bunun dışında birkaç çeşit farklı tatlı da mevcut. Tatlınızı seçip, yanına sıcacık kahvenizi de alırsanız ohhhh keyif;) Şimdiden afiyet olsun.
Biz bursalı bloggerlar o gün neler yaptık? Fotoğraflar biraz olsun yardımcı olur bence ne kadar mutlu olduğumuza dair ipucu verebilir. Yeni tanıştığım ama çok sevdiğim Pınar mavipembehuydurbende blogunun sahibi. Aynı isimle instagram hesabı da mevcut. Takip etmeyi unutmayın;) Ne diyorduk hmm Pınar ve selfie çubuğu sayesinde harika fotoğraflar çektik, Selfie çekerken hiç zorlanmadık. Hemen almak şart oldu:) Aycan ve ben çok kıskandık:)



Albina Cheescake FSM de Esentepe girişinde TavukDünyasının hemen arkasında kalıyor. Yeri çok basit ve yol üstü. Birgün mutlaka gidip o nefis cheesecake lerden yemeniz dileğiyle..

Instagram:

3 yorum:

  1. Ayyy harbiden yaaa o selfie çubuğu bize şart :) Çok eğlenceli bir gündü :) fotoğraflardan belli zaten :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım ;) Bana da beklerim :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bloğunu keşfettim bende bloğuma beklerim ve seni bloğumdaki 8 Mart hanımeli hediyeleşme etkinliğine davet ediyorum katılırsan cok sevinirim sevgilerle

    YanıtlaSil