2 Şubat 2015 Pazartesi

Hediyemucidi.com Yastıklarım



 Hazır sevgililer günü yaklaşırken farklı hediye arayışı içinde olanları kurtaracak bir yazım var bugün.
hediyemucidi.com ister kız arkadaşınıza ister erkek arkadaşınıza hatta ve hatta anne babamınıza farklı, tasarım ürünler bulabileceğiniz bir site. Benim seçimim yastıklardan yana oldu ilk alışverişimde. Ve yine tabi ki de çeyize kaldırdım:) İlerde görenler -woww diyeceği türden yastıklar bunlar. Ve inanılmaz yumuşaklar. Kaliteleri tartışılmaz bile. 
Boyutlarını da daha iyi anlayabilmeniz açısından koltuğun üstüne koydum ki normal bir kırlent boyutundalar. Fiyatları 29,90
 Şu donut yastık yüzünden kaç gündür canım nasılda donut istiyor sormayın. Umarım ilerde böyle olmaz. Yoksa gelsin kilolar:)) (sanki hiç yokmuş gibi)

Fotoğraf çekmeye meraklı olduğumdan bu modeli seçtim birde ben. Koyu Fenerli nişanlım şeklinden çok renklerine bayılsa da gerçekten çok farklı ve çok güzeller.
Siteye baktığınızda daha ne şekillerde ne yastıklar göreceksiniz şaşırmayın şimdiden uyarayım. Kesin aaa bu tam benlik, bunu ona alsam çok farklı olur ya süper hediye gibi gibi sözcükler mutlaka kafanızdan geçecektir. 
Yastık yastık dedim hep ama sitede daha çooook çeşitte başka ürünlerde mevcut. Siz en iyisi mi tıklayın hediyemucidi.com a ne demek istediğimi anlayın;)
Hadi sizi sevgililer günü hediye arayışından da kurtardım bana da bir teşekkür etmeyi unutmayın.
İYİ ALIŞVERİŞLER

1 yorum:

  1. Süpersiniz bende benim gibi çeyiz alışverişi yapan arıyordum instagramdada takipçinin banada beklerim canım :)

    YanıtlaSil