4 Şubat 2015 Çarşamba

Fabcare Ayakkabı Bakım Ürünleri

 Geçtiğimiz hafta Yalı Spor tarafından gönderilen, ünlü ayakkabı bakım markası Fabcare ürünlerini deneme fırsatı buldum. Her bir ürünü denedim ve gerçekten memnun kaldım. Hem çok pratik hem tüm ayakkabılarım artık tertemiz.
 Kısaca ürünlerin ne işe yaradığından biraz bahsedelim o zaman.


Fabcare Su İtici Sprey: Bu özetle su geçirmez, leke önleyici sprey. Yani şöyle; hava yağmurlu sizinde su geçirebilecek yapıda bir ayakkabınız var. Evden çıkmadan 10-15 dakika önce ayakkabınıza bundan sıkıp bekletin. Ve dışarı çıktığınızda yağmur ayakkabınızın üstünde durmadan akıp gitsin, içe su geçmesin! Benim gibi UGG giymeyi sevenlerdenseniz çok işe yarayan bir ürün benden söylemesi;) Fiyat: 15,90

Fabcare Spor Soft Sprey: Ayakkabı temizleme suyu diyebiliriz kısaca ama bunun yanında koruma özelliği mevcut. Ayakkabılarınız hem temizlensin hem sizin gibi bakımlı olsun istiyorsanız bu size göre bir ürün. Fiyat: 16,90

Fabcare Ayakkabı Temizleme Köpüğü: Bu saçımıza şekil vermesi için sürdüğümüz köpük var ya aynı onun formunda. Miss gibi de kokuyor. Soft spreyin köpük versiyonu aslında. Ben sıvı istemem köpük köpük temizlesin diyorsanız sizin ürününüz bu.


Hediye gönderimi için teşekkürler YalıSpor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder