2 Mart 2015 Pazartesi

Bargello Parfüm

Bargello Türkiye de 105 , yurt dışında 102 mağazası ve 400 den fazla parfüm çeşidi ile hepimizin bildiği bir marka. Ben şahsen Bursa da her yerde Bargello mağazalarını görüyorum. Açık parfüm dediğimiz bu mağazalardan başka markalarında çok var. 3 gün kalıcı parfüm 5 TL tabelalarını çoğumuz görmüşüzdür. Bana göre onlar Bargello kopyasından başka bir şey değil. Çünkü ben bu açık parfüm olayını ilk kez Bargello markası ile tanıdım. Lise dönemlerimde daha çok kullandığım açık parfümlere son zamanlarda ara vermiştim ki bu güzel hediyeler sayesinde tekrar o günleri anımsadım.

Solda ki ufaklık çikolatalı kolonya. Favorim kendisi. Artık bittikçe gidip alacağım, tam çanta boyluk bir koku. Gün içinde birkaç kez açıp açıp döküyorum ellerime. Kokusu enfes. Başka çeşitleri nasıl kokuyor çok merak ediyorum. Fiyatı: 3 TL
Orta da ki vanilyalı bir oda kokusu. Burnunuzu şişeye dayayıp kokladığınız zaman enfes bir koku. Ama maalesef birkaç gündür salonumuzda durduğu halde etrafa belli bir koku yaydığı söylenemez. Bu yüzden biraz sınıfta kaldı. Fiyat: 15 TL 
Son olarak Vogue isimli parfümü. Bana göre harika, nişanlıma göre çok ağır. O yüzden ben kullanamıyorum. Annem de benim gibi çok beğendiği için ona hediye ettim. Kokusunu tarif etmek gerekirse, şekerli tatlı bir koku. Kalıcılığına kesinlikle 10 veririm!  2 gün sonra bile kıyafetimde kokusu hala duruyordu. Ve bence misss gibi kokuyor. Fiyatı: 25 TL 

 Bargello mağazaları her yerde ama siz online alışveriş daha iyi diyorsanız Bargello nun online satışı da mevcut.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder