9 Şubat 2015 Pazartesi

David People Coffee #neselibulusma

 Bursalı bloggerlar BirMutlulukAtölyesi Neşe sayesinde tekrar bir araya geldik. Mekanımız çok merak ettiğim ama bir türlü gidemediğim Bursa PodyumPark ta açılan David People Cafe deydi. 
Uzun zamandır bir araya gelememiş olan bizler için kesinlikle harika birgün oldu. Sponsorumuz David People Cafe ye ikramları ve çalışanların gülen yüzleri için çok teşekkürler. Sayelerinde sıcacık bir ortamda zamanın nasıl geçtiğini anlayamadık bile.
 Bursa da yaşayanların mutlaka ziyaret etmesi gereken bir yer olmuş bu mekan. İç tasarımına hayran kaldım diyebilirim. Menü çeşitliliği de ilgi çeken bir başka nokta. Tatmadığınız lezzetleri birarada bulabileceğiniz bir yer burası.

 Masamızda bana ayrılan yere oturduğumda beni bu güzellikler karşıladı. Adıma özel kurabiye ve korse şeklinde ki sabunum için Gogo Ev Atölyesi Gökçe ye kocaman teşekkürler. Instagramdan takibe alıp daha neler yaptığına göz atabilirsiniz.
Fingerscrossed el emeği yapılan broşların olduğu bir marka. Daha sonra sponsor yazımda kutunun içinde ki güzelliği görebilirsiniz.
Hoşgeldiniz yazılı kurabiyemiz içinse Çınar ağacında isimli blogun sahibi Sibel Hanıma ait. Buluşmamızda bizimle olduğun için teşekkürler.

 David People ın ikramlarına gelince.
Hayatımda ilk kez gördüğüm 2 kahve demleme yöntemi yukarıda ki fotoğrafta mevcut. Çok ilginç değil mi sizcede? Solda ki damıtma, sağda ki ise sifon kahve olarak geçiyor. Kahve tutkunlarının mutlaka denemesi gerek.  
 Diğer tattığımız lezzetlerde alt fotoğrafta.
Canım arkadaşım Neşe tek başına ne de güzel bir iş başardı. Bize de harika birgün yaşattı. Eve elimiz kolumuz döndü dememe gerek yok herhalde. Sponsor hediyeleri ayrı bir yazı da sizlerle paylaşacağım ve neler neler geldiğini mutlaka size de göstereceğim.
Emeği geçen herkese teşekkürler.

 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
O güne ait bir vlog videomuzda Aycan ın youtube kanalında mevcut. Yönetmenliğini ve kameramanlığını benim üstlendiğim video:
 
 

2 yorum:

  1. Canım benim <3 Güzel arkadaşım çok teşekkür ederim. Beğenmenize çok sevindim. :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir etkinlik olmuş :-D çok kıskandım. ♥♥♥

    YanıtlaSil