20 Aralık 2012 Perşembe

Twitter RT Çekilişlerim



Twitter RT çekilişlerimi duymayan kaldı mı?
 Blogda günlerce süren uzun çekilişlerden biraz bunaldım ben ve anında haberleşme aracı olan twitterdan hafta içinde Retweet çekilişleri yapmaya başladım. Ve çok teşekkür ederim güzel bir ilgi de gördüm. 
Çekilişlerin belirli günü ve saati yok. Her an çekilişi başlatabiliyorum. Ve 2-3 saat içinde de kazananı açıklıyorum. 
Bu fotoğraflar da şimdiye kadar yaptığım çekilişlerde gönderdiğim hediyelerden bazıları. Ve daha birçok sürpriz sizleri bekliyor. Ve tek yapmanız gereken twitterda yazdığım tweeti RT lemek. Bu kadar basit.
Eğer sizde şansınızı denemek istiyorsanız sizi @modaliza adıyla bulunduğum twitter adresime davet ediyorum. Çünkü bi ton güzel sürprizim varrrr:* Takipte kalın yeter;)
 
Twitter adresim : @modaliza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder