28 Aralık 2012 Cuma

Doğadan Yılbaşı Ağacı

Yeniyıla sayılı günler kala akşamüstü kapının çalmasıyla kargo görevlisinin elinde kocaman bir kutuyla karşı karşıya kaldım. Beklediğim birşey varmıydı diye bir an düşündüm ama yok. Dedim bir hediyeee ve kocamann kutusuyla. İmzayı atar atmaz hemen paketi açmaya koştururken hissettiğim o güzel heyecan... Ve paketin açılış anı...
Teşekkürler Doğadan. Bayıldım. Harika düşünülmüş bir yılbaşı hediyesi oldu. Hem seyirlik hem içmelik:) Hemde Doğadan ın çeşit çeşit çaylarıyla birlikte..

Sizde Doğadanın twitter ve facebook sayfasını takip edin, çekilişlerine katılıp birbirinden güzel hediyelerini kazanmaya fırsatını yakalayın.

Doğadan

Doğadan Facebook

Doğadan Twitter

9 yorum:

  1. Harika bir hediye :)Şimdiden iyi seneler :)

    YanıtlaSil
  2. vavvvv insan ne kadar mutlu oluyor değilmi,bende ilk ve son kez senin çekilişinden kazandığım çantayla bu kadar mutlu olmuştum:)

    YanıtlaSil
  3. Şu ana kadar gördüğüm en yaratıcı ve tatlı yılbaşı ağacı:) Bloguna da bayıldım bana da beklerim:)
    Sevgiler
    thepinkshopaholicprincess.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Oooohh hem bir ağacın daha oldu hem de çeşitli çayların. Afiyetle iç canım.Şifa olsun, detoks olsuuunnn. Yalnız bravo çok yaratıcı bir ağaç yapmış Doğadan.

    YanıtlaSil
  5. oooo çok güzel bir hediyeymiş bayıldım

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel sağlıklı bir yeni yıl hediyesi olmuş. Afiyetle.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ayy harika bir hediye. aslinda dogadan dan ben de aket bekliyorum. umarim bana da bu gelir :)

    bu arada harika bir cekilisim var beklerim

    hhepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. bu çayların poşetleri tam kapalı olsa çok güzel olacak

    YanıtlaSil