23 Aralık 2012 Pazar

Bordo



Uzunca bir süredir pek blog la ilgilenemedim bilgisayarımın serviste olması nedeniyle ama bundan sonra eski güzel bol yazılı, fotoğraflı günlerimize geri dönüyoruz. Yeni adresimle birlikte. Bundan böyle www.modalizaa.com da beraber olacaz. Adresi bir yere kaydetmeyi unutmayınn sakınnn;)
Bu fotoğraflar soğukların yeni yeni başladığı zamanlardan kalma. Snoodumu ilk taktığım zaman hatta. Bir heves çekinmişim öyle. Boydan aradım taradım bulamadım. Olsun. Ben bundan sonra fırsat buldukça kombin postlarına geri dönmeyi planlıyorum. Sizde beni izlemeye devam ederseniz ne mutlu bana:* İYİ PAZARLAR..


Gömlek: Stradivarius
Kolye: Accessorize
Snood: Pieces

5 yorum:

  1. Bordo sana çok yakışmış tatlım ;))

    YanıtlaSil
  2. o zaman hoş gelmişin ne kadar yakışmış bordolar :)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. sarısınlara hep daha guzel gıttıgını dusundugum renk sanada xcok yakısmıs

    YanıtlaSil
  4. Yorumu hakeden , fazlasıyla hakeden birşey var ki tebessüm .
    şimdilerde bakıyoruzda insanlar objektiflere gülümsemekten aciz.
    neden bundan sonrasında moda : Gülümsemek.
    Olmasın ki.

    YanıtlaSil