14 Aralık 2012 Cuma

Instagram Günlükleri #18

Deneme kabinlerde fotoğraf çekmek artık alışkanlık yaptı. Bu yüzden instagramda bolca deneme kabini temalı fotoğraflarımı bulabilirsiniz;)
 Hafta sonu keyfi. Kesinlikle dışarı çıkmaya karşıyım. Hafta sonu dediğin evde bu şekilde geçmeli
eBay den aldığım yeni ciciler
 XOXO
 Tess Gerritsen en beğendiğim yazarlardan bu kitabını da 2 günde bitirdim. Tavsiye ederim;)
 Avon yılbaşı serisi colortrend simli ojeleri merakla beklemiştim. Ve sonuç beklediğime değdi. Nasıl güzel. Ellerimi, tırnaklarımı beğenmememe rağmen sürdüğümde sürekli ellerime baktım durdum:)
Yöntem PR ve Doğadan a bu güzel hediyeleri için tekrar teşekkürler.
İnstagrama bu ara bolca fotoğrafımı koydum. Çünkü blogda ne giydim postu da dahil uzunca bir süredir yeni yazı giremiyordum. Bunun sebebi bilgisayarımın İstanbul da serviste olmasıydı. 25 gün geçti ve dün geldi sonunda. Fakat yeni bir şokla karşılaştım. Ufacık bir sorunu var diye verdiğim bilgisayar tamamen tükenmiş halde geldi geri. Ekran kırılmış:/ Nerde nasıl olduğunu bilmek zor tabi. Servis te kargo da bu durumu üstüne almıyorlar. Yine bilgisayarsızım maalesef:(( öhüüüüüüü:((((

twitter ve instagramdan takip için @modaliza

3 yorum:

  1. fotoğraflar şahane:) en sevdiğim tv karşısında pofuduk ev botlarıyla keyif fotoğrafı:)

    YanıtlaSil
  2. bir tavsan annesi olarak telefon kılıfına <3
    avonun ojesine
    bir de e-bayden aldıgın takılarına bayıldım.ne tatlı bir post olmuş bu :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. simli oje gerçekten çok başarılı ghörünüyor bayıldım :)))


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil