24 Aralık 2012 Pazartesi

Dip boyası

Bildiğiniz gibi diplerimi bir süredir kendim boyuyorum ve her defasında farklı renklerle:) Bu defa sarının bu tonunu aldım ve sonuç aşağıda ki gibi oldu. Gayette güzel oldu. Yine dip boyama konusunda kazaya kurban gitmeden bu ayı da atlattım:) Uçlarıyla fark var mı derseniz elbette var. Uçlar daha açık daha sarı tabi. Ama fark çok değil. Abest bir görüntü yok. Şimdi bu saçın üstüne tekrar dore boyarsam ancak sarı olabilir. Ama gerek duymuyorum. Bu tarz bir yumuşak renk bence hoş.


17 yorum:

  1. Canım bende dipleri kendim yapmak istiyorum ama bir türlü cesaret edemiyorum.
    Uygulamalı olarak gösterebilirsen çok sevinirim ;) Nasıl sürüyorsun röflelere değdirmeden ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevalcim bende röfle yok ama. ben koyudan direkt düz boyayla döndüm. bu kdar sarı değildi başlarda karamel gibiydi. sonra ben boyadıkça açıldı böyle. başlarda altın parıltılı bal boyadım sonra küllü sarı en son da bu dore sarı

      Sil
  2. bu sefer yorum yapabilme umuduyla sorumu soruyorum :)))
    ilk fotoda saçların bakır gibi görünüyor. dore sarıylamı saçın bu rengi aldı.?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ;))
      hayır cnm o kapalı alanda çekildiği için öyle çok turuncu çıkmış o kdar değil tabi. ama saçımı koyu kahveden açtırmıştım kuaföre o zaman bakıra benziyodu sonra ben altın parıltılı bal, küllü sarı ve en son da bu dore sarı boyararak daha sarı hale getirdim

      Sil
  3. çok güzel duruyor da bu gözlere kızıllı kahve tonları da mükemmel gider

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sarıdan hevesimi alayım ona da sıra gelecek;)

      Sil
  4. çok güzel saçların var rengine bayıldım:)

    YanıtlaSil
  5. slm.bence profilinizdeki koyu renk saç daha çok yakışmış size..daha çocuksu göstermiş..

    YanıtlaSil
  6. canim dipboyan icin daha acik bir sari kullanirsansimdiki sac rengine daha yakin bir renk elde edersin. bu konuda ya koleston ya da loreal derim palette kullanmamani onerirm digerlerinden daha iyi sonuc alirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa tamam cnm öneri için o zaman. birdahkine direkt sarı alıcamm cidden açılmıyo saç:D

      Sil
  7. ben de saçlarım sarıyken dip boyamı kendim yapardım. deneye deneye en uygun rengi buluyorsun zaten bir şekilde, ben beğendim gayet güzel olmuş

    YanıtlaSil
  8. Koyu renk saçlar sana çok çok daha fazla yakışıyor ama bu rengi de sevdim :)

    http://obenimdunyammm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. kesinlikle katılıyorum böyle yumuşak bir geçiş daha hoş durmuş :) güle güle akıt diyeyim o zaman :p

    YanıtlaSil
  10. en altta ki saçlarınızın rengine bayıldım aşırı doğal duruyor, mükemmel ötesi..

    YanıtlaSil