28 Aralık 2012 Cuma

Instagram Günlükleri #19

Deneme kabinlerinde ki ışıkları çok seviyorum. Ve bol bol birşey deneyeceğim zaman foto çekmeyi de ihmal etmiyorum;)
 
 İlk yağan karın güzelliği... Hiç dokunmasam da izlemesi güzel. Yoksa kar insanı değilim:/
 Kızkardeşimin hediyesi. Mudo dan 20 TL. Ayrıca 2 alana 1 de hediye. Bundan güzel yılbaşı hediyesi olmaz benden söylemesi. Sıcacık tutuyorlar ve çok ciciler. (Farklı renkleri de mevcut)
Bu bilekliklerde teee ne zaman eBayden sipariş verdiğim, ve çok çok sonra geldiği için tamamen aldığımı unuttuğum bileklikler. Artık onlarda karşı hevesim geçti. Bu yüzden diğer satış blogumda şu an satışta! Trendyol, markafoni gibi sitelerde aynı bilekliğin sözde(!) 60 TL denn 30 TL lik rakamlara indiğini gördüm. Cidden şaşırtıcı fiyatlar:S 

Bu arada satış blogum: MODALİZASHOP

Kara kışa yağmura inat kış günleri renkli giyinmeyi seviyorum.

Ve yılın son haftasonu geldi çattı bile. Ne çabuk geçti koca 365 gün. Son haftanın tadını çıkarmaya bakın;)

MUTLU HAFTA SONLARI...:*

XOXO

2 yorum:

  1. ay o bilekliklerden birinde Hülya'nın "H" sini görüyorum ben Özleeemm :))

    YanıtlaSil
  2. Aynen Hülya abla bariz H var:))

    YanıtlaSil