27 Aralık 2012 Perşembe

My Christmas Wishlist '13

wishlist 2013


Geçtiğimiz yılda yaptığım wishlist bu yıl da bu şekilde.
Neler istediğimi eklerken gördüm ki insanoğlunun istekleri hiç bir zaman bitmez. Hep daha fazlasını ister. Görüldüğü gibi bende öyle. Ortada duran bi ton makyaj malzemelerinden, parfümden, ojeden anlayabilirsiniz hep fazlasını istediğimi:)

Bunun dışında  soldan sağa doğru gidersek eğer ilk sırada telefon için kapaklar yer alıyor. Bu yılın sonlarına doğru başlayan kapak sevdam 2013 te de yeni alacağım kapaklarla devam etsin inşallah:)

ve AŞK... Evet 2012 bu konuda berbat geçti! Umudum var mı? Var. Bekliyorum o doğru kişiyi. Bu yıl görüşmek üzere;)

Golden Retriever. Hep istediğim ama ev sorunu yüzünden bakamadığım harika bir canlı kendisi..

Kum, güneş, deniz... Nasıl da özledim hemen. Bu yıl yazlıkta daha çok vakit geçirmeye karar verdim. Hatta ve hatta yazı o kadar özledim ki annem ve babamla tatile bile gidebilirim bu yıl.

İtalya ya gitmek bu yılda isteklerim arasında tabi. O fix:) 

Bunun dışında eski bir model araba hemde pembe renkli süper olurdu hani:)

ve ipad. Onu yakın zaman da alıyorum fakat yine de elimde olmadığı için wishlistimde yerini aldı;)

Benim 2013 beklentilerim, isteklerim bunlar. Herkesin dileğinin, isteğinin yeni yıl da gerçekleşmesi dileğiyle. Umarım bu yıl hepimiz daha da mutlu ve huzurlu oluruz. Benim gibi aşk ı bulamayanlar üzülmeyin canlarım, umut herşeydir. Pozitif enerjimizi evrene yolluyoruz ve 2013 te aradığımız aşkı buluyoruz;)    

XOXO

2 yorum:

  1. Blogunu uzun süredir takip ediyorum. Tebrik ederim :) Umarım benim blogum da bir gün seninki kadar popüler olur. Bi göz atarsan sevinirim :)

    http://fashionbydarla.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim;) kolay gelsin sana da:*

    YanıtlaSil