31 Aralık 2012 Pazartesi

Benim için 2012..

 Yine ne kadar çabuk geçti 1 yıl. Yaşlandım:( Oldum 24 yaşında ve hala aşk hayatım b..tan! Tamam buna üzülüyorum tabi ama şükretmek için olan sebepler aslında o kadar fazla ki. Sağlıklıyım, ailem yanımda, birbirinden müthiş dostlarım var ve buna 2012 de yenileri de eklendi ve daha bir sürü şey işte.

2012 ye dönüp baktığımda aslında düşündüğüm kadar da kötü geçmediğini görüyorum. Allaha şükür istediğim herşeye sahibim. Ama birde sevebileceğim bir kişi olsaydı tadından yenmezdi hani. 2013 te aşk konusunda umutlarım büyük. Olmazsa da zaten evde kaldığımın resmidir:) Lise, üniversite yıllarından birçok arkadaşım evlendi. Bazen düşünüyorum sorun bende mi? Ama hayır. Zor biri değilim ki ben. Karşımda ki beni sevsin değer versin yeter. Pek bir şey istemiyorum ama olmayınca olmuyor işte. Allah çirkin şansı versin demekten başka çare yok. Birde arayınca bulunmuyor ben onu anladım. Beklenti içinde olmucaksın. Hani en güzel şeyler hiç beklemediğin anda gerçekleşirmiş ya bu da öyle. Beklemiyorum, istemiyorum ben ki:) diyeeee evrene mesajımı yolluyorum:D

Bunun dışında 2012 benim için yanlış kararlar yılı. Keşke diyorum maalesef. Ama artık zamanı geri döndüremeyeceğime göre önüme bakmayı öğrendim.. Size de tavsiyem bu. Evet yaşadıklarımızdan sonra bir şeyleri unutmak, hayata devam etmek zor fakat yanımızda bizimle olanları görünce işler biraz daha kolaylaşıyor. Seneler sonra şimdi üzüldüğümüz şeylerin hiç bir önemi kalmıcak böyle düşünün ve hayatı, en güzel çağlarınızı yaşamaya devam edin. Bu günlerin geri dönüşü yok!:(

Ve kırdıklarımda oldu, çok oldu hemde.. Bilerek veya bilmeyerek insanlara zarar verdim, duygularını hiçe saydım kendimi düşündüm sadece. Ama bunu yapan tek ben değilim ki. İnsanoğlunun kanında var. Her şey her zaman yolunda gitmeyebiliyor. Ve bu gibi durumlarda bir melekten bir cadıya anında dönüşebilme yeteneğine sahibimiz biz kadınlar:) Bende öyle. Ne kadar uysal olsamda (Boğa burcuyum bu arada) istemediğim şeyler olduğunda anında savunmaya, karşı saldırıya geçebiliyorum. 2013 te bunun en aza indirgenmesi dileğiyle...

Ve yanımda olan başta aileme, BABAMA..
Emel'e
Serdar'a
Biricik kuzenlerim Elif ve Erkan'a
ve sayamadığım diğerlerine.. Yanımda olduğunuz, hayatı daha da yaşanabilir kıldığınız için çok teşekkürler. İyi ki varsınız! Umarım 2013 hepimiz için daha da güzel geçer. Bol bol fotoğraf ve video çekip anlarımızı ölümsüzleştireceğimiz uzuuunnn günler var önümüzde;)

Ve bu yazımı sıkılmadan okuyan, beni takip eden, güzel yorumlarınızı eksik etmeyen siz izleyicilerim. Allah hepinizin gönlüne göre versin. 2013 te herkes çok mutlu, sağlıklı ve huzurlu olsun. Tek önemli olan bu. Ha birde aşk tabi:)) Onu unutmak olmaz dimi;)
Kendinize iyi bakın. Ve beni izlemeye devam edin:*

XOXO

Modaliza

8 yorum:

  1. Canım sana aşk diliyorum 2013 için ! Güzellik Allah kalbıne göre birini çıkarsın karşına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm çok tşk ederimmm hepimiz için güzel bir yıl olsun:*

      Sil
  2. 2013 süper geçsin senin için de :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba akıl dolu bir yazı, içten ve yüreğiyle.. Yalansız dolansız olmuş.. en güzeli de ailene bağlılığın.. Sen yaşta bir çok genç kız içtenlik yerine, dağılım ve dağıtım peşinde.. takdir ettim seni.. yazını okurken de zevk aldım.. çünkü yazı sade idi..
    umarım güzel bir yıl geçirirsin, sana layık olan birisi karşına çıkar.. Sana saygı duymayan biriyle hiçbir şey paylaşma.. Seni sevecek insanı da ancak, hareketlerine ve konuşmalarına bakarak değerlendir.. seni sevecek birisi seni üzmeyen birisidir..! unutma..sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Mutlu ve ask dolu yillar diliyorum sana:)

    YanıtlaSil
  5. canım senin için aşk dolu bir sene olsun inşallah. ama o kadar takma yahu daha 24 yaşındasın, ben şu an 27 yaşındayım eşimle 25 yaşımda tanıştım. geç kalmış değilsin, senin arkadaşların erken evlenmiş :)
    mutlu seneler.. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğbammm(L) tşk ederim bu moral ii geldii wala:*

      Sil