4 Nisan 2012 Çarşamba

NEW IN: Welch Steel


Yüzük hastalığı olan ben yeni bir yüzüğe daha kavuştum!
Takipte olanlar bilir Welch Steel in yüzüklerini ne kadar beğendiğimi. İşte o koleksiyonuma bir yenisi daha eklendi. O kadar çeşit arasından seçmekte zorlansam da en sonunda buna karar verdim, diğerleri de zamanla benim olur nasıl olsa;)

Daha  önceki Welch Steel yüzüklerim için 1 TIK!
                                                                       2 TIK!
Bunun yanında farklı bir tarzı olan deri bilekliğimi de sıkça kullanıcam gibi. Bu arada Welch Steel de sadece yüzük, bileklikte yok bunun yanısıra kolyeler, küpeler, setler de mevcut. Erkekler için bile birbirinden şık ürünler var. 
Welch Steel i merak eden varsa sık sık trendyol, markafoni, limango gibi alışveriş sitelerinde %70 indirimle ürünleri mevcut. Bunun dışında internet sitesinden de ulaşabilirsiniz. Bence bu güzelliklere herkes sahip olmalı.

Welch Steel için TIK TIK

Welch Steel Facebook Sayfası 



9 yorum:

  1. bileklik müthiş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. yüzüğün çok güzel güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  3. bileklik harika!!! güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  4. bilekliğe bayıldım:) güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  5. güzel günlerde kullan Özloşum. Çok güzeller.

    YanıtlaSil
  6. bileklik mükemmel :) Yüzük de güzel :) İyi günlerde kullan...

    YanıtlaSil
  7. bileklik çok değişikmiş ya çok sevdim ben onı modalizam

    YanıtlaSil
  8. bileklik çok güzelmiş canım hayırlı olsun =)

    YanıtlaSil
  9. blogunu yeni keşfettim bende beklerim :)

    http://shoeeobsessionn.blogspot.com/

    YanıtlaSil