3 Nisan 2012 Salı

LUXYBOX'a BAHAR GELDİİ



Luxybox kutusu her ay farklı bir konseptte karşımıza çıkıyor. Nisan ayı kutusu da içinden çıkan papatya (bu arada en sevdiğim çiçek!) ile tam baharlıktı.

Bu ay ki ürünleri daha önce deneme fırsatım olmamıştı. Yeni ürünler denemeyi sevdiğim için bu iyi oldu. Şu an sadece şunu söyleyebilirim Miss Dior parfümün kalıcığı ve kokusu harika. Sanırım parfümümü değiştiriyorum:) Çok güzel kokusu, ağır değil tam baharlık misssss misssss....Parfümünü değiştirmek isteyenler varsa mutlaka Dior a bakmalı, denemeli;) Eee tabi zevkler farklıdır, ben şahsi görüşlerimi söylüyorum..

Şimdi ürünleri inceleyelim:

 Lanvin Parfums Şampuan : Canlandırıcı saç şampuanı


 Bahsettiğim ve bayıldım Miss Dior parfüm


 Bvlgari Vücut Losyonu 150 ml / 64 TL
 ve Duş Jeli 200 ml / 68 TL


 Bvlgari Sabun 150 gr / 42 TL


Semi-permanent eyelashes Almanya'dan ithal takma kirpikler
80 lik kutu 28,50 TL

Takma kirpikler hiç beklemediğim birşeydi. Kızkardeşimin nişanı için kirpik kullanmayı zaten düşünüyordum, bunlar tam üstüne geldi. Sevgili kuaförüme götürüp, nişan için bunları kullanıcam tabi:)


Siz hala LUXYBOX a üye değilseniz ayda sadece 19 TL ye üye olmak için geç kalmadınız.

LUXYBOX aboneliği için TIK TIK

Twitterdan Takip için @LuxyBox


4 yorum:

  1. hepsi sahanee:)miss diorr kesinlikle favorimm:P
    güle güle kullaN CANIM:)

    YanıtlaSil
  2. blvgari vert kullanıyorum, duş jeli, sabun, krem hepsi şahanedir,kullanmıştım daha önce, harika bir set olmuş, güle güle kullannnnn :)

    YanıtlaSil
  3. en sevdıgım parfumdur mıss dıorrr kutuda guzel seyler var vallahıııııı

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Mart kutusu şimdiye kadar gördüğüm en şahane kutuydu:)

    YanıtlaSil