28 Nisan 2012 Cumartesi

MAVİ.PEMBE.BEYAZ


Beyaz pantalon ve sandaletlere geçiş yaptım ya sonunda şükürr! Havalar süper ama bende öyle. Bu güneşli günler pozitif bir enerji veriyor bana. Yazlık ev sezonunu da bugün itibariyle açmış bulunuyorum. Pazartesi günü bol bol fotoğraflı bir yazı ile haftasonum nasıl geçmiş bakarız;)

Ben yeşillikler içinde hamakta keyif yapıp kahvemi yudumlarken, kumsal da yürüyüş yaparken, akşamları güzel havanın tadını bahçe de mangal yaparak çıkarırken sizde umarım benim kadar güzel bir haftasonu geçirirsiniz;)
ve artık modaliza haftasonu kaçamağı için şehirden ayrılır...


6 yorum:

  1. içim açıldı sabah sabah herkes rengarenk olsunn=)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel olmuşsuun, çok şıksın. Gözlerinin rengi işi bitiriyor zaten kombininle uyumu ordan yakalıyorsuun hehe =) Kocaman sevgileer ankaradan canm öpüyoruum :)
    Kubiii

    YanıtlaSil
  3. gözlerin çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  4. ne hoş bir kombin bahar gibi<3

    YanıtlaSil
  5. almayadan selamlar,
    blogunu cok beyendim, birbirimiziz takip etmeye ne dersin? cok sevinirim,

    selamlar zuzu

    YanıtlaSil