12 Nisan 2012 Perşembe

Bershka Nisan Ayında Neler Var?














7 yorum:

  1. Beyaz yazın vazgeçilmez rengi bence <3

    YanıtlaSil
  2. Bershkayı seviyorum harika ya :)

    YanıtlaSil
  3. beyaz yaaa...yaza en yakışan bronz tendeki vazgeçilmezim.ama etnik desenlerde fena durmuyor hani:)
    özlemcim o kızılderili şapkadan bulup alıp-taktığımda lemanda beraber kahve içermiyiz nihahaha:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edaaaaaaaa yaaa sana taktırıcam ben onu:d çıkıcaz terasa oturucaz sonra lemanda:D ahh şu havalr düzelsinde yapalım bunu ama o şapka olmadan:D

      Sil
    2. ayy bazı sylerl cok begendm yaa,bnm alısverıse cıkma vaktim geldi anlasıldı ;))

      Sil
  4. hımmmmmmmmmmmmmm su sortlara bı bakmak lazım anlasıldı benı benden aldı

    YanıtlaSil
  5. Bloğunuzu yeni keşfettim ve memnun oldum. Tespitleriniz doğru ve yazma konusunda başarılısınız.
    Banada beklerim

    Sevgiler

    YanıtlaSil