30 Nisan 2012 Pazartesi

BAHAR


Bahar geldiğinde mi ben böyle olurum
Yoksa böyle olduğumda mı gelir bahar
Ayrıca bunun seninle ne ilgisi var
Tabiki ben böyle oldugum için bahar

Haftasonu yazlığa gitmekle herhalde yapılabilecek en güzel şeylerden birini yaptım. Nasıl hasret kalmışım güneşe, çimene, çiçeğe.. Doğanın en güzel olduğu zaman hiç kuşkusuz ilkbahar. Bende durmadım bütün o güzellikleri elimden geldiğince fotoğrafladım. İşte size yazlığımızdan, baharın güzelliklerini olabildiğince yansıtan birkaç kare..
 

Önce büyüyen otlar ve çimenler bir güzel makinayla temizlendi:) Ayrıca o çim makinasını yürütmek alışveriş sepetini yürütmek kadar kolay değilmiş onu anladım:)) Bahçe işi cidden zor. Hep bakım hep bakım!





Hamak keyfi yaparken, benim gözümden gökyüzü..


Fotoğraf çekimimde bana eşlik eden uğur böcüüümmmm, umarım uğur getirirsin bana bu yaz



Doğanın içinde, ağaçların altında, ailece dostlarla yapılan bir akşam yemeğinden daha güzeli ne olabilir ki? 

Sevgiler....

10 yorum:

  1. neresi orasıya çok güzelmiş :))

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım, fotolar nefis:)

    YanıtlaSil
  3. harikaaaa =) erikler olunca söyle geliyorum :DDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha ufaklar esmerkafam sen gel ben alırımm sana en güzelinden;)

      Sil
  4. Ben de orda olmak istedimm...

    YanıtlaSil
  5. hahahaha ne sandınn kuzuuu,kolaymı sandın çimleri biçmeyi...bizde ceza olarak verilirdi bu çimleri kesmek hahahah....doğru söyle sendemi cezalıydın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Edam yaa ben bir heves yaptım ben yaparım dedimm,böyle oldugunu bilmiyordum ki:) sonra kaldı üstümee koca bahçeyi talan ettim:D

      Sil
  6. harika ya içim, gönlüm, açıldı =)
    bloguma da beklerim :)

    YanıtlaSil
  7. sanırım kumsazzz burasıı ? :)

    YanıtlaSil