20 Nisan 2012 Cuma

LA ROCHE-POSAY Toleriane Fluide




 

Ürün 1 hafta kadar önce elime geçti. Denemeden sizlerle paylaşmak istemedim. 
Öncelikle çok çok hafif bir yapısı var. Ve ciltte hemen emiliyor. Sizde L'oreal kalitesine güveniyor ve cildiniz için harika bir bakım kremi arıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim, pişman olmazsınız;) Ürünün detaylı özelliklerine gelince; 

 

 

Yağlı hassas ciltler için nemlendirici bakım kremi.

Anında nemlendirir, normalden ve karma toleranssız 
ciltlerdeki yanma ve rahatsızlık hissini rahatlatır.

Belirtiler

Yağlı hassas cilt

Özellikler

La Roche-Posay Termal Suyu ile desteklenmiş krem 

hassas ciltte nemlendirme sağlar. Cildin koruyucu ve 
 
rahatlatıcı etken maddelerle kombine edilmiştir. Yüksek

 performanslı  tolere edilen bir üründür.Parfümsüz ve

 paraben içermez.

Sonuçlar

Hassas cilt nemlenir ve rahatlama hisseder.

4 yorum:

  1. Ben de uzun zamandır kullanıyorum ve çok memnunum kesinlikle tavsiye edilir:)

    YanıtlaSil
  2. şu aralar cildim kremlere hssas denesem bu ürünü belki iyi gelir.güzel bir ürüne benziyor

    YanıtlaSil
  3. canım bu post tam benlik olmuş bende bu markayı araştırıyodum kullananlar memnunmudur ki diye.sadece eczanelerde satılıyo olması güven veriyordu zaten.almak isteyenler bursa fomarada ki eczanede bulabilirler.serap...

    YanıtlaSil