13 Şubat 2012 Pazartesi

WELCH Steel Hediyem






Sevgililer günü hediyem Welch steel accessory den geldi. Daha önce trendyoldan aldığım yüzük hakkında BURADA bahsetmiştim. İşte o yüzük de welch steel e aitti. Onu severek kullanırken bugün kapımı çalan kargo yu açtığım da daha da mutlu oldum bu cicileri görünce. Yüzük artık yeni favorim. Bir erkek arkadaşım-bana yüzük alacak biri yok ama welch bu açığı fazlasıyla kapattı. Hemde sevgililer gününe 1 gün kala:)

Sizde bu ve bunun gibi çelik yüzük,bileklik ve kolye almayı düşünürseniz 1979 dan bu yana sektöründe öncü olan WELCH Steel e bir uğrayın derim;) Ayrıca trendyol, markafoni gibi sitelerde de en az %70 indirimle welch ürünlerine sahip olmanız mümkün. Takipte kalın;)


WELCH Steel internet sitesi

Welch Steel Facebook



Teşekkürler WELCH Stell...


12 yorum:

  1. 2 side çok güzeelllll,iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  2. Yüzük çok güzel,tam nişan yüzüğü havasında değilmi yoksa bana mı öyle geldi..güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. Tatlımm hepsi çok güzel,parmaklarına da çok yakışmış. dediğin gibi trendyolda falan indirime girdiğinde kaçırmamak lazım;)

    YanıtlaSil
  4. Sevgilimle çelik yüzük arayışındaydık,iyi oldu welch steel i duyduğumuz.teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. çok güzeller =))kolyeye bayılldım... güle güle kullannn .

    YanıtlaSil
  6. Ah cok guzeller, gule gule kullan:)

    www.whiteperla.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. çok hoş =) aklıma yazıyorum hemen alınacaklar listesine .)

    YanıtlaSil
  8. Hey nice blog you have here, following you now!
    Hope you will visit my blog and maybe follow me back =)
    XOXO

    YanıtlaSil
  9. parmak ölçünü nasıl ayarladın acaba. bn nasıl sipariş vermeliyim ölçümü bilmiorm? markafonide indirimde şuan almak istiorm çok yakışmış sanaa!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önceden erkek arkadaşımın aldığı yüzük sayesinde ölçümü biliyordum 6 veya 7 bana uyan ölçüler. nasıl hesaplanır ölçü,nasıl bulunur bilmiyorum

      Sil