23 Eylül 2011 Cuma

Sonbahar Kombin Dosyası :Trençkot/Kaban


Sonbahar Kombin Dosyası bu defa treçkot ve kaban modelleriyle..
Mayıs doğumlu olduğum için ben yaz insanıyım,kışı soğuğu yağmur u ve kar ı hiç mi hiç sevmem! Ne yazık ki yağmurun sele dönüştüğü bu günlerde ister istemez sonbahara teslim oluyoruz:( Kombinleri yaparken bile içimi bir kasvet bastı. Öyle kalın kalın,kat kat giyinmek boğar beni. Bu yüzden ben kış bile olsa mont un altına tşört ya da ince bir bluz giyerim. Hiçbir şey bana kalın kazaklar giydiremez.. Kombinler farklı olup sonbahar da ne giysem diye düşünenlere bir fikir olabilir umarım. Ben nacizane elimden geldiğince kendi zevkime göre birşeyler yapmaya çalıştım işte...;)








11 yorum:

  1. Binici cizmesi ve yakasi kurklu kabanlari cok begeniyorum canim :) bir de su Jeffrey C lar burada da olsa keske :/

    YanıtlaSil
  2. çok güzel kombinler olmuş bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. bütün kombinler birbirinden güzel. ve tam benlik
    resmen soguk gelsede giysem dediğim botlarım var

    YanıtlaSil
  4. cok güzeller ama bunların markaları ne yaa

    YanıtlaSil
  5. süper kombinler, zaten trenchkotlar ortaya çıkınca bayılıyorum:)

    YanıtlaSil
  6. 3,4,5,6. kombinler komple benim olsa :)

    http://newyorklover-d.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. hepsi harika olmuş ellerine sağlık :)))

    YanıtlaSil
  8. yeşil pantolon içeren kombine bayıldım =)

    YanıtlaSil
  9. Beautiful combinations..i really like the first and the second one! °°

    YanıtlaSil
  10. ya varya sectigin kombinler taş taşş

    YanıtlaSil