21 Eylül 2011 Çarşamba

Pull and Bear da bu ara








7 yorum:

  1. yeni sezona kelimenin tam anlamıyla bayıldım! rota belli oldu istikamet pull and bear:))

    YanıtlaSil
  2. dantelli bluz favorim =)

    YanıtlaSil
  3. Harika...:)
    Her zaman gidilir her zaman birşeyler anılır ve çıkılır değil mi ! :)

    http://modayardimhatti.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. ya harika ama çok pahalıydı o yüzden indirimi beklememiz lazım :))

    YanıtlaSil
  5. ya ben kapısının önünden geçmekten başka bir şey yapmıyordum buranın ama birkaç bloggerın çantalarından sonra kesinlikle ilk fırsatta uğrayacağım:))

    YanıtlaSil
  6. pull & bear'da bu sezon bende baya bi güzel şeyler görüyorum..

    Buarada ilk hediye çekilişime katılırsan çoook mutlu olurum :)


    http://trendydolap.blogspot.com/2011/09/my-first-giveaway-trendydolap-hediye.html

    YanıtlaSil
  7. Pull & Bear’a o kadar uzun zamandır uğrayamadım ki:( çok da güzel şeyler gelmiş içim gitti valla. Metalik skinnyler üzerine kalın kazaklar ne kadar yakışmış. Bu haftasonundan tezi yok bir göz atacağım canım ;)



    Armani Glamour Tote Bag giveaway’imize katılmak isterseniz tık tık:
    BeTwin Us
    ;)

    YanıtlaSil