19 Eylül 2011 Pazartesi

Kazanan Belli Oldu !


Çekilişime gösterdiğiniz ilgi için herkese çok teşekkürler.

173 yorum yapıldı bu şirin ayakkabıları kazanmak için ama sonucunda maalesef tek bir kişi kazanabildi.
173 yorum arasından 164 i çekilişe katılabildi,elenen kişiler aynı yorumu yapanlar,çekilişte belirttiğim kuralları hiçe sayanlardı.

Lafı fazla uzatmadan kazanan kişiyi açıklasam iyi olacak:)

127. yorumun sahibi sevgili hatice_ky oldu. Blogu olmayan çekilişimi facebookta duyuran hatice yi çoookkk tebrik ediyorum...Ve en kısa zamanda vermiş olduğu adrese yolladığım mail e adres bilgilerini,hangi renk te olan ayakkabıyı istediğini ve tabi ayakkabı numarasını cevap olarak göndermesini bekliyorum..Ona göre hemen siparişi verelim ki,ayakkabına çabucak kavuş;)

Güle güle kullan hediyeni canım ve blogumu unutmaaaa! xoxo

4 yorum:

  1. ayyyy kaçırdımm:(( neyse Güle güle kullansın sevgili arkadaşımız.. bende yeni blog açtım tatlım beklerim ;)

    YanıtlaSil
  2. :(((((
    ama ama ama......
    hani bana hani bana

    YanıtlaSil
  3. guzel gunlerde kullan hatıceeeeeeeeeeeee

    YanıtlaSil
  4. ayyy yine kazanamadım ne bahtsızım :((

    YanıtlaSil