29 Eylül 2011 Perşembe

28BLACK : Gün 28 Saat


 


Yeni bir enerji içeceği tavsiyesine ne dersiniz? 

28Black, gün 28 saat sloganı ile yepyeni bir marka. Acai üzümü özünden oluşan ilk doğal enerji içeceği özelliğini taşımanın yanısıra meyve tadı ile gönülleri hemen feth ettiği kesin. Şahsen ben asla enerji içeceği içemeyen biriyim .Kokusuna bile tahammülüm yoktur. Paket geldiğinde de öyle olur diye düşünmüştüm açıkçası. Açtım baktım beni rahatsız eden o koku yok,tamam dedim deneyelim o zaman. Diğer enerji içecekleriyle arasında çok mu çok fark olduğu kesin! Tadı nefis,meyve kokulu harika birşeymiş 28Black. Bundan sonra enerji içeceği müptelası olmassam iyidir,o derece. Ben çok sevdim ve sizlere de denedim-beğendim-tavsiye ediyorum olayını yazmak istedim işte,gerisi size kalmış;)

Bu güzel lezzetle tanışmamı sağlayan sevgili Emre Öğütçü ye çok teşekkürler. Başarılar.

28Black Facebook sayfası için TIK TIK ! 
 





16 yorum:

  1. İlk foto çooook güzel olmuşş !! Koyu saç en güzeli :P
    www.nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. bu ne güzellik böylee =) İçeceği görmüyo insanın gözü =D blogumdaki çekilişe bekliyoruum =)
    www.lovesfromfashion.com

    YanıtlaSil
  3. Canim senin saclarin rengi nekdr guzel olmus bole cok begendimmm

    Fotolarda harika gorunuyorsun ayrica

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. cnmmm yaa içecek bahane sen sahane !
    bu sac rengi cok dgru bi secim oldu vlla

    YanıtlaSil
  5. lovely pictures u look so cute

    love
    delasheela.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. ıcecegı bosverdım:))) gozlerı alsam :) masallah

    YanıtlaSil
  7. amanııınnn kıjjj senin içindeki afet mi çıkıyor günbe gün :)bu nasıl güzel fotograflar offff yarabbim yanii:)
    bu fotolar yayınlansa,var yaaa içecekte satış patlaması olur :)

    YanıtlaSil
  8. gerçekten reklam olsa ürünü gölgede bırakırsın :)

    bu arada bende mimin var.

    YanıtlaSil
  9. resimler harika, gözlerin muhteşem, pozlar da bi başka güzel.... içecekten çok sana baktım :)


    www.dujufashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Geçenlerde bir event te verdiler ama şeker vardır içinde diye ben denemedim, dolapta duruyor :)

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. ben enerji içeçeciğnden ziyade ojelerine takıldım. Çok güzel görünüyor ve çok yakışmış :))

    http://modasihiri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Sen böyle güzel gözlerinle aynı kareye o içeceği koyarsın, bu kadar olumlu şeyler söylersin de biz merak etmez miyiz hiç? :) ben de enerji içeceklerini o yapış yapış kokusu yüzünden içemeyenlerdenim, 28 black ’i markette gördüğüm an sepete atacağım canım :)



    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  13. gizemim,güzellik çok tşk ederim bayılıyorum senin yorumlarına yahu;)

    moda sihiri ojeler hakkındaki yorum için sağol bende çok seviyorum.

    denizcim evet bu şekerli ama 28white var o şekersiz onu denemelisin o zaman;)

    sabrina thanx :*

    YanıtlaSil