22 Eylül 2011 Perşembe

Sonbahar Kombin Dosyası : Blazer


Sonbaharın iyicegeldiği bu günlerde bir kombin önerileri hazırlamamak olmazdı elbette. Çünkü benim sonbaharda en çok giydiğim şeylerden biri blazer lar. Diğerleri trençkot ve kürk yelekler.. Blazer önerileriyle sonbahar kombin dosyasını açmış bulunmaktayım. Sonra trençkot ve kürk yelek kombinleri gelecek;)

İlk kombinime çok sevdim. Liseli style:) Bershka dan ilham aldım diyebilirim bu kombin için. Bershka da aynı böyle lise tarzı kravatlı gömlekler,hırkalar,etekler blazerlar görmek mümkün. Ve ben çok sevdim moda olan messenger çantayla beraber harika bir kombin oldu.




 Rococosh kombinini unutmak olmazdı;)



12 yorum:

  1. bütün kombinlerine bayıldım! hepsi aynı güzel;)http://editorist1783.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. harıkaaaaa tam benlık hepsııı :))))

    YanıtlaSil
  3. amazing looks!love the blue pumps!

    YanıtlaSil
  4. kahverengi tonlar sonbahar tercihim tabiki :))

    YanıtlaSil
  5. blazerları çoook beğeniyorum :)) ilk kombindeki çanta da çok güzel, nerde satılmakta acaba??

    YanıtlaSil
  6. CANIIIMM harika seçimler valla,tebrik ederim güzellik:)

    http://fashionozge.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Sondan bir önceki toz pembe ağırlıklı kombini olduğu gibi ben alayım lütfen.Çok güzel olmuş Özlemciiiimm.

    YanıtlaSil
  8. great combinations!!loooove!!!!




    http://babylovesfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. 3- 5 - 6 kombinlerine bayıldım :))) hepsi çok güzeller :)))

    YanıtlaSil
  10. ModaLiza’cım high school tarzı yüksek çorapların havasını çok seviyorum, pastel tonlardaki pembeli, leopar baskılı ve elektrik mavili outfiti de çok beğendim tatlım. Bu outfitlerin hepsi ayrı güzel olmuş :)



    Armani Glamour Tote Bag giveaway’imize katılmak isterseniz tık tık:
    BeTwin Us
    ;)

    YanıtlaSil
  11. ilham kaynağımsıın.ama Kayseride yaşarken bu kadar gzellikleri bulmak kolay olmuyordu,çoğu zaman bulamıyordum.Estonyadayım ve inanıyorum bulacağım:)

    YanıtlaSil
  12. hepsi birbirinden güzel ellerine sağlık

    http://modasihiri.blogspot.com/

    YanıtlaSil