20 Eylül 2011 Salı

My Shopping


 Elbise : Koton
Ayakkabı : Deitchmann
Şirinler Üst : Addax
Bluzlar : Zara
Fiyonklu Bluz : UGG Outlet 

Bu aralar biraz canım sıkkın nedense.Dün iyice çığrından çıkmış olduğumu farkedince bugün ki planım da belli olmuştu.Alışveriş tabi ki.!!! ve evet yine işe yaradı ve kendime geldim. Bir tane daha ayakkabı aldım.Bu hastalık gibi birşey oldu bende ya hadi hayırlısı..
En çokm hoşuma giden de şirinler baskılı spor üst tam pazar günleri kahvaltıya gitmelik;) Kış sezon ürünleri birçok marka da vardı ama ben daha kışlık alışverişimi sonraya saklıyorum.Şimdi fiyatlar yeni sezon olduğu için yüksek biraz beklemekte yarar var.

14 yorum:

  1. Ayakkabı çok şık duruyor :)

    YanıtlaSil
  2. ben en çok zara bluzları beğendim, süper kullanışlı ve şık bunlar..
    hepsini güle güle kullan :)



    Wear A Smile!

    YanıtlaSil
  3. Bluzun ve ayakkabın cok guzelmıs gule gule mutlu bır sekıdle gıy ınsallah:)

    YanıtlaSil
  4. mutsuzluğa bire bir çözüm kesinlikle alışveriş :)ayakkabını ve şirinleri pek beğendim güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  5. canım beniimm harika parcalar seçmişsin,umarın sıkıntını almışşş gitmiştir:) ben de öyle bir dönemde pandora bileziklerinden almıştım :)iyi geliyor yaffuuu :)

    http://fashionozge.blogspot.com/2011/09/pandora-bilezigiiimmmmy-pandora.html

    YanıtlaSil
  6. harika şeyler almışsın güle güle giy..

    http://cansansalmoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Zara bluzlar çoook güzel :)

    http://newyorklover-d.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Özloşuumm,
    Hepsini güle güle kullan, güzel günlerde giy canım.Gayet güzeller, ayakkabın en güzel ama:) Bir de kışlık alışveriş için(her yeni sezon başlarında olduğu gibi) fiyatlar bana da yüksek geliyor ama nedense bir süre sonra o fiyatlara alışıyorum:)Göz v ebeyin alıana dek almamak iyidir, ne kadar geç aldık o kadar kardayız aslında:-))) MI ACABA???? yoksa kendimizi mi kandırmaca:-))

    YanıtlaSil
  9. evet ya herşey çok pahalı geçen gittim ben de ama kuyruğumu sıkıştırıp döndüm :(( aldıkların çok güzel güle güle gy canım...

    YanıtlaSil
  10. hepside güzel cnm özelliklede ayakkabilar harika :D üzerinde eskisin:=))

    YanıtlaSil
  11. YA BU GÜZEL AYAKKABILARI HEP SENMİ BULUYORSUN TATLIM VALLAHİ KISKANIYORUM,ŞİRİNLERE BENDE BAYILDIM VE HER ŞEYİN ÜSTÜNDEDE BAYILIYORUM:))
    EEEEEE EN KISA ZAMANDA KOMBİNLERİNİ BEKLİYORUZZ O ZAMAN,ÖPÜLDÜN

    YanıtlaSil
  12. CANIM İNSANIN CANI SIKKINKEN ALIŞVERİŞ GERÇEKTEN İYİ GELİYOR;) ŞİRİNLER ÜSTÜNE BAYILDIM ÇOK ŞEKER BLUZLER AYNI ŞEKİLDE BENCE ÇOK GÜZEL PARÇALAR ALMIŞSIN GÜLE GÜLE KEYİFLE KULLAN!;) http://editorist1783.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. ya bu zara bluzdan zetoda da var, baylıyorum, am zarada goremedim.. nerden aldın acaba?

    YanıtlaSil
  14. çok şirin bluzlar, geçen hafta bende bulalgiy.com dantelli bluz şiparişi verdim hepsine bayıldım.

    YanıtlaSil