26 Eylül 2011 Pazartesi

My Wish List


Benim sonbahar-kış sezonu için dilek listem ŞU AN için böyle:)) Eminim daha sonra yine bayağı şey eklenecektir. Fakat alışveriş listemde şu anlık ilk sırada bunlar var. Umarım en kısa süre de hepsine sahip olabilirim...;)

1- Trençkot : Sonbaharın bence vazgeçilmezlerinden biri. Şu an bende 2 adet mevcut olmasına rağmen yinede bu model de bir treçkotun kimseye zararı olmaz. Çok cici değil mi ama?

2- Şal : Leopar desenini abartılmadığı sürece hoş buluyorum. Ama tamamen leopar desenli bir elbiseye hayııırrrr! Şallar bence leoparın en güzel durduğu şeylerden biri.

3- Çizme : Hele birde bu model ve renkteyse tadından yenmez.

4- Kürk Yelek : Geçen sezondan 2 tane olsa da bu kışa yeni bir tane eklemeyi düşünüyorum.

5- Yağmur Botu : Yine sonbaharın kurtarıcı ayakkabılarından biri yağmur botları. Bununla ilgili bir post hazırlamayı da düşünüyorum.Olmazsa olmazlardan biri de bu bence.

6- Messenger Bag : Trend olan bu çantalardan artık benim de alma vaktim geldi de geçiyor bile.

7- Güneş Gözlüğü : Wayfarer modelleri favorim olsa da,bu tarz güneş gözlükleri de gözüme hoş gelmeye başladı.

8- UGG : Kızılay dağıttı gibi esprilere maruz kalan UGG ları seviyorum ben yaaa.Sıcacık tutuyor,üşümüyorum daha nee:)) Krem rengi var ama bu rengi de almalıyım.




15 yorum:

  1. CANIM ÇOK GÜZEL PARÇALAR UMARIM EN KISA ZAMANDA EDİNİRSİN;)
    http://editorist1783.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. 5 numara benim listemde de mevcut kuzum bu gidişle batıcaz :DDD mucx

    YanıtlaSil
  3. Özloşum,
    4 numaradan ben de çok istiyorum.Twist'de beğendim yakinen hatta:-)) En kısa zamanda benim ve senin de olması dileğiyle.Aslında geçen sezondan 2 adet değişik modellerde kürk yeleğim var Twistteki senin wish list'dekine çok benziyor.

    Bir de 5 numara benim olsun ama aynen Burberry'den lütfen:-))

    YanıtlaSil
  4. güzel şeyler seçmişsin ;)

    http://cansansalmoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Great fforumm! Thanx guys!

    YanıtlaSil
  6. o 3 numaranın markası be allah askına söyleee bayıldımmmm

    http://pinarkozmetikshop.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. pınarcım yabancı bir markaya ait.umarım bu model de birşey türkiye de bulabiliriz

    YanıtlaSil
  8. 5 numara Burberry mi, çok güzel, bide 3 no çok hoş, ondan bulmam lazım..

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Liza’cım Burberry’nin yeni yağmur çizmeleri ve bebe yaka trenchcoat’a bayıldım! :) Binici çizmeleri ve kürk yelek de ayrı güzelmiş Uggların da glamour trendine uyarlama modellerini gördün mü tatlım? Her marka trende uyuyor valla :)))



    Armani Glamour Tote Bag giveaway’imize katılmak isterseniz tık tık:
    BeTwin Us
    ;)

    YanıtlaSil
  10. 1,2 ve 5 numarayı ben de kendi listeme ekliyorum hemen:)

    YanıtlaSil
  11. Kürk yelek benim de listemde var. Bu arada blogunu yeni keşfettim, harika kombinler var. İzliyorum, ben de beklerim :)

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Wishlistinde güneş gözlüğü olanları ben de çekilişime bekliyorum:

    http://alisverisdanismani.blogpsot.com

    YanıtlaSil
  13. merhaba ,
    trenckotun markası nedir acaba ve fiyat bılgısı verebılırsenız cok sevınırım.sevgıler,

    YanıtlaSil