4 Kasım 2014 Salı

Minik eBay Alışverişim


Bir süredir gözümün takıldığı almak istediğim ürünler vardı ebayden. Sonunda bu isteğimi gerçekleştirdim ve 1 ay sonunda yeni cicilerime kavuştum. Hadi gelin bunlar nelermiş detaylı inceleyelim;)

İlk fotoğrafta ki cupcakeli lens kabım. Artık o da pembe:) 
Satıcısı super_market2010 ve sadece 1.18$

Biraz takı alışverişim oldu. Kulaklı taç da ne zamandır gözüm vardı, youtube videoları çekerken takarım diyerekten aldım. Sol taraftaki 2 ürünüde kına gecemde kullanmayı planlıyorum kısmetse.
Fiyatları 1-2$ arasında değişiyor.
Satıcı isimleri 
 
Lens kullanan var mı aranızda? Onlar bilir ne kadar hassas bir iş olduğunun lens takıp çıkarmanın. Dışardayken gözünüze toz kaçar lensiniz kirlenir, buğulu görmeye başlarsanız. Mecbur temizlemeniz gerekir yanınızda kocaman solüsyon şişesi taşımakta ölümdür.İşte bu lens kutusu tüm bu olabilecek kötü şeylere karşı çantaya atmalık kurtarıcı. İçinde mini solüsyon şişesi ve lens kabı bulunuyor. Kesinlikle çok pratik! Artık çantamın demirbaş üründür kendisi:) Fiyatı 1.82$ 
Satıcı: super_market2010

Yeni alışverişler beni bekler;)
Hoşçakalın. 

1 yorum: