7 Kasım 2014 Cuma

İlk İzlenim: Max Factor Masterpiece Transform Mascara


Geçtiğimiz günlerde Watsons tarafından gönderilen bu maskaraya karşı biraz ön yargılıydım açıkçası.
Elimde kullandığım birçok rimel var, bu dursun kenarda diğerleri bitince kullanırım diyordum ki; dayanamayıp açtım kapağını ve denedim! Normalde herhangi bir rimeli ilk kullanımda hiç sevmem, zamanla daha iyi gelir bana ama bunda o olmadı. İlk denemem de bayıldım!

Plastik fırçalı bir rimel. Ben genelde bunları daha çok seviyorum sanıyorum o yüzden sürmeye falan da elim yatkın. İlk katta etkisini inanılmaz biçimde gösterdi. Ben daha yoğun olsun istediğim için 2 kat uyguladım. Ama tek kat, günlük doğal bir makyaj için fazlasıyla yeterli. Gün içinde hiç dökülme yapmadı. İlk sürdüğümde nasılsa aynı o şekilde kaldı. Gün sonunda çıkarmakta biraz zorlandım ama hiç birşekilde benden puanı kırılmadı. 10/9


Benden rimel önerisi isteyenlere artık gözüm kapalı bunu önerebilirim. Fotoğraflarda da nasıl durduğu açıkça belli. Resmen takma gibi oldu kirpiklerim. Simsiyah. Ben çok çok sevdim. Ne desem az bu rimel için. Normalde belki de hiç deneyemeyeceğim bu ürüne Watsons sayesinde kavuşmuş oldum. 

Teşekkürler Watsons.

4 yorum:

  1. fotoğraflarına bakmaktan yazını zor okudum resmen masallah diyeyimmm nazar degmesin :)

    YanıtlaSil
  2. harıkaymış bu rımmelll bayıldım ! gule gule kullan tatlım

    YanıtlaSil
  3. Maşallah canım senin gözlerine ;)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzelsin canım maşallah nazar değmesin :)

    YanıtlaSil