18 Kasım 2014 Salı

AVON ANEW HYDRO-ADVANCE NEMLENDİRİCİ SERİSİ


Cildiniz ruh eşini buldu sloganı ile AVON Anew Hydro-Advance nemlendiricileri geçtiğimiz haftalarda denemem için gönderildi. Geçen süre içinde hemen kullanıma başladım. Şimdilik gözle görülür bir sonuç almam mümkün değil zaten, çok erken. Daha sonra ayrıntılı bir yazı hazırlamayı düşünüyorum bende ki etkilerine dair ama şimdilik sizlere yeni nemlendiriciler hakkında biraz fikir vereyim dedim;)
AVON Anew Hydro-Advance  serisinde cildiniz ve yaşınız ne olursa olsun aradığınız nemlendiriciyi bulacaksınız. Cildin doğal nem dengesinin korunması, daha sağlıklı ve ışıltılı bir cilt vaat ettikleri arasında.
Kuru ciltler ve karma&yağlı ciltler için 2 farklı çeşidi mevcut. 
Şu an kampanyalı satış fiyatları 18,95.

Eğer sizde yeni bir nemlendirici arayışı içindeyiz bu uygun fiyatıyla mutlaka deneyin derim. Ben ilk etkilerini şimdilik çok sevdim. Sivilcelenme yapmadığı takdirde favori nemlendirim olabilir.



Avon tarafından bloggerlara gönderilen paket içeriği de bu şekildeydi.
Su şişesi ayrı bir dikkat çekici. Çünkü filtreli. Çantalık boyutu ile de hem sağlıklı hem şık.

Teşekkürler AVON

XOXO


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder