28 Kasım 2014 Cuma

Çeyiz Alışverişi: BirevBirmutfak


Biliyorum çeyiz alışverişimi yazılarımı çok seviyorsunuz. Benim gibi çeyiz hazırlığında olan birçok kişiye fikir verdiğimi gelen maillerden ve yorumlardan biliyorum. Güzel dilekleriniz için öncelikle hepinize teşekkür ederim. 

Ben genelde online alışveriş yapıyorum. Daha çok çeşit, daha uygun fiyat ve yorulmadan alışveriş:) 
BirevBirmutfak kısa zaman önce keşfettiğim ve harika şeyler aldığım bir site. Bunun yazısını ayrı olarak paylaşmak istedim ki herkes bu siteden haberdar olsun. 

Site de isteyebileceğiniz her şey mevcut. Hatta aklınıza gelmeyen ama ilk görüşte aşık olacağınız ürünlerde çok fazla benden söylemesi. Mesela ilk fotoğrafta ki puantiyeli pembe tabaklar! Pasta tabağı almak gibi bir fikrim yoktu siteye girdiğimde. Amaaaa dayanamadım tabi. Bunlara karşı koymak imkansız. 4 tanesi de 20 lira olunca attım sepete;) Daha başka desenleri de mevcut. Mesela o kalplilerde de gözüm kalmadı değil hani.


Paşabahçenin bu kadehlerini ne çok aradım. İnternette Paşabahçenin kendi sitesinde bile bulamadım ama BirevBirmutfak ta buldum. Gerçekte çok daha güzeller emin olun. Kullanmak için nasıl sabırsızlanıyorum belli değil:D


Bu özel karaf ise birevbirmutfak sitesinin kendi tasarımı. Başucumdan ayırmayacağım bu su şişesi çok esprili değil mi sizcede. Fes kısmı hem bardak hem kapak. Çok pratik ve şık. Fiyatı 24,90 a sitede. 

Benim ŞİMDİLİK aldıklarım bunlar oldu. Favori sitelerim arasında üst sıralarda yer alan BirevBirmutfak.com a böyle güzelliklerle bizi buluşturduğu için çok teşekkürler. 
Hadi sizde hemen siteye ışınlanın. Hem kendiniz hem sevdikleriniz harika şeyler bulacaksınız emin olun, başka yerde hiiiççç aramayın.

9 yorum:

  1. Merhabalar,
    Sayfanızda tam benlik ciciler buldum :)
    Sizi ekledim bende sayfama beklerim...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeller ama dimi? beğenmenize sevindim:*

      Sil
  2. Özlemcim Allah her şeyi gönlüne göre versin heycanın,neşen o kadar güzel ki ben de hevesleniyorum bi an önce hazırlıklara başliyim diye hatta senin önerinle şimdiden bikaç şey aldım bile:)) Ben de aslen Bulgaristan normalde İzmire taşınana kadar Bursada yaşıyordum okul dolayısıyla izmirdeyim Bursada blogger buluşması düzenlenirse katılıp seninle tanışmayı çok isterim blogunu videolarını çok başarılı buluyorum umarım hiç bırakmazsın, sevgiler:))

    YanıtlaSil
  3. Tatlım çok tşk ederim. Hemşeriyiz demek ne güzel. Ailen Bursa da mı yaşıyor? Geldiğinde mutlaka görüşelim. Yeni birini tanımak çok isterim. Geldiğinde birşekilde yaz haber ver. Blog buluşması bu ara yok yılbaşından sonra olabilir belki hiç bilmiyorum. Görüşmeyi bende çok isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bursada onlar hep canım ben de sık sık geliyorum zaten Bursaya görüşmeyi ben de çok isterim bi şekilde sana ulaşırım mail yoluyla haber veririm kocaman öpüyorum :)

      Sil
  4. özlemcim fırsatın olursa ben istanbula gideceğim eğer sende otaraflara gelme fırsatın olursa şayet seni daha yakından tanımak isterim.tabii sende istersen... ;) bu arada bende de güzel gelişmeler olacak gibi bakalım.. hayırlısı diyelim ki hayır olsun :))) güle güle kullan canım takipteyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcım bu aralar İstanbul planlarımda yok maalesef. İnşallah başka zman görüşürüz. Öpüyorum kocaman:* Ve şimdiden mutluluklar

      Sil
    2. Sağol tatlım ♡♡ gelişmelerden haberdar ederim mutlaka sana ;) bende öpüyorum kocaman seni :**

      Sil
  5. Mor kadehlerden bende de var, çok zarifler gerçekten :) Bu ara yoğunluktan fazla yazamıyorsun diye düşünüyorum ama daha sık yazmaya çalış. Bir watsons yılbaşı indirimi ganimetleri videosu da fena olmaz hani ;)

    YanıtlaSil