13 Kasım 2014 Perşembe

#BalKopuguBursada Sponsorlarımız-1


 Bursa da yapılan en büyük blogger buluşması sevgili Gizem tarafından geçtiğimiz ay gerçekleştirildi. Ben merak ederseniz detayları ŞURADA paylaşmıştım;)
Şimdi buluşmanın sonunda bizi eli boş göndermeyen Gizem'e ve hediyeleri için tüm firmalara teşekkürler. Bu firmalar neler? Neler göndermişler? Hadi bakalım. 

 Pakmaya ayrıca buluşma anasponsorumuzdu. Bu yüzden yeri bir ayrı;) Gönderdikleri kırmızı paket içinde görüldüğü üzere herşey var. Teşekkürler Pakmaya

 Koroplast ın kokulu çöp torbaları çok tatlı değil mi? Anneme vermedim kendi evime sakladım:) Açık açık söylüyorum ki gönderdikleri herşeyi çeyizime koydum. Teşekkürler katkınız için;)

 Mumyak ile daha önce benim düzenlediğim bir buluşma da tanışmıştık. O yüzden markanın kalitesine aşinayım. Ama bu mum kokusu gerçekten bir harikaymış! Teşekkürler

 Farmasi ürünlerimi zevkle kullanırken koleksiyona yeni bir ruj eklenmesi hiç de fena olmadı;)

 Dermokil, etkinlikte te bizimleydi. İsteyenlere cilt bakımı yapıldı. Ben makyajım var diye üşendiğim için kaçırdım bu fırsatı. Ama hediyeleri ile evde kendim yapacağım artık. Teşekkürler.

 Ahhh benim biricik el kremim. Kaç tane bitirdim senden? Yenisini görmek harika oldu. Teşekkürler Otacı

 Parfümevinden gelen bu parfüm maalesef hiç benim kokum olmadı:/ Seven arkadaşıma hediye ettim bile. Teşekkürler

Hediyeleri ilk gördüğümde en çok sevindiğim paket Note ürünleri oldu. İlk kez deneme fırsatı buldum ve bayıldım! Diğer ürünlerini hemen denemeliyim. Özellikle allık ve fondötenlerini çok merak ettim. Teşekkürler NOTE

*Hediyelerin diğer kısmı bir başka post yazısında olacak.

1 yorum: